سایه برگ

طراح و سازنده انواع سیستم‌های اتوماتیک

تکنولوژی روز

بهره گیری از تکنولوژی روز

سایه برگ توانسته است با دانش طراحی روز دنیا، محصولات خود را متمایز با محصولات داخلی دیگر در بازارهای داخلی و خارج از کشور با افتخار و نام برند ایرانی عرضه نماید.

دانش فنی بالا

بهره گیری از دانش فنی بالا

دانش فنی افراد حاضر در مجموعه سایه برگ، این مجموعه را به یکی از شرکت‌های ثبت شده تخصصی در زمینه تولید و طراحی سقف‌ها و سیستم‌های سایبان اتوماتیک تبدیل کرده است.

سرعت انجام پروژه

سرعت در اجرای پروژه‌ها

مجموعه سایه برگ دارای کارشناسان خبره است که می‌تواند پروژه مورد نظر را به سرعت به اجرا برسانند. به طوریکه بیش از ۷۰۰۰ پروژه نصب در ساختمان‌های اداری، مسکونی، بانک‌ها، کارخانجات و غیره را در رزومه خود دارد.

طراحی اختصاصی

طراحی تخصصی

سایه برگ، مجموعه طراحی و تولید انواع سقف متحرک اتوماتیک، شیشه و پنجره اتوماتیک، اسکرین، نورگیر و سایبان برقی مغازه است. این مجموعه محصولات خود را به صورت تخصصی طراحی و به مشتریان خود عرضه می کند.

محصولات مقاوم

محصولات مقاوم در هر محیط

مجموعه سایه برگ، متریال و مواد اولیه برای طراحی و تولید محصولات خود را نظیر شیشه گیوتینی با توجه به محیط انتخاب می‌کند تا بالاترین میزان مقاومت را برای شرایط محیطی ایجاد نماید.

سابقه درخشان

سابقه درخشان و طولانی

مجموعه سایه برگ با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع سیستم‌های اتوماتیک، یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ثبت شده در این زمینه در ایران است.

سایبان کلاسیک (بازویی)

سایبان‌ کلاسیک و یا سایبان بازویی که کاربرد آن به خصوص در رستوران‌هایی که فضای باز دارند،  مغازه‌هایی که ویترین آنها در معرض نور آفتاب قرار دارد و حتی در بعضی از کافه‌ها به دلیل شکل زیبا و نمای فوق العاده‌ی آن‌ها که زینت بخش مجموعه است، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که به […]

ادامه مطلب

طراحی اسکرین فضای باز (out door)

در این سیستم اتوماتیک برای جلوگیری از نفوذ نور خورشید و پوشاندن دید داخل مکان‌های خصوصی و ورود حشرات می‌توان از اسکرین‌های فضای باز استفاده نمود. پارچه‌های منفذدار (برند اروپایی) که در مقابل (uv) خورشید از مقاومت بالا برخوردارند و تغییر فرم حداقل را خواهند داشت. فریم‌های آلومینیم و الکترو موتورهای اروپایی راه حل مناسبی […]

ادامه مطلب

طراحی شیشه و پنجره اتوماتیک

با توجه به استفاده روز افزون از فضاهای باز در اماکن عمومی و خصوصی، مراکز خرید و سایر فضاها و الزام فراهم نمودن مکانی آرام با دید مناسب و ایجاد دمای نرمال، استفاده از این محصول را توجیه پذیر می‌نماید که با استفاده از یک ریموت کنترل می‌توان تمامی دیوارهای شیشه‌ای اطراف را باز و […]

ادامه مطلب

طراحی سایبان دکوراتیو

از این نوع سایبان بیشتر در مکان‌هایی که جنبه تزیینی سایبان بیشتر از جنبه‌ی کاربردی آنها مد نظر است، استفاده می‌شود. این نوع سایبان به صورت ثابت است و در بعضی از مدل‌ها قابلیت جمع شدن را دارند و معمولا در ویترین مغازه‌ها و نمای کافه و رستوران‌ها قابلیت استفاده خواهند داشت. در این نوع […]

ادامه مطلب

فرآیند کاری در سایه برگ

  • درخواست مشاوره
  • بازدید محل
  • طراحی و ساخت
  • نصب و راه اندازی

برای اینکه بتوانید از خدمات بی نظیر و منحصر به فرد سایه برگ استفاده کنید، از طریق راه های ارتباطی (تماس با ما) با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما می توانند متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه شما، بهترین پیشنهاد (خرید سایبان برقی، خرید سایبان بازویی، سقف متحرک پارچه ای، سقف متحرک اتوماتیک، پنجره گیوتینی برقی و غیره) را ارائه دهند.

پس از ارسال درخواست مشاوره، همکاران ما از مجموعه سایه برگ با شما تماس می‌گیرند تا محل مورد نظر شما را جهت ارائه خدمات (سقف جمع شونده اتوماتیک، پنجره اتوماتیک، سایبان دکوراتیو، سایبان جمع شونده) بازدید کنند. این بازدید و مشاوره می‌تواند به شما ذهنیت کلی در مورد نتیجه کار خواهد داد.

با توجه به نیاز شما، متریال مورد نظر انتخاب می‌شود. این متریال و مواد اولیه باید به گونه ای باشد که بیشترین استحکام و مقاومت را برای شما ایجاد نماید. اندازه گیری محل مورد نظر برای ساخت سایبان، سقف اتوماتیک برقی و پنجره اتوماتیک در این مرحله انجام می‌شود.

سفارش شما آماده است. مجموعه سایه برگ در کنار طراحی و تولید سایبان دکوراتیو و کلاسیک، سایبان برقی مغازه، شیشه و پنجره اتوماتیک، سقف متحرک پارچه ای و غیره، راه اندازی و نصب نیز بر عهده می‌گیرد. با نصب سفارشتان جذابیت بصری محیط بسیار جذاب‌تر خواهد شد.

۰

تعداد پروژه

۰

تعداد مشتریان ما

۰

متر مربع در حال انجام

۰

متر مربع فروخته شده
مشاوره و استعلام قیمت