سایبان برقی رستوران

سایبان برقی رستوران

با افزایش آپارتمان نشینی در شهرها، افراد ترجیح‌‌‌ می‌دهند برای تفریحات و رستوران رفتن، محل‌‌‌هایی را انتخاب کنند که فضای باز داشته باشد. به همین دلیل رستوران‌‌‌هایی که در محیط باز از افراد پذیرایی‌‌‌ می‌کنند بیشتر مورد استقبال افراد قرار‌‌‌ می‌گیرد. اگر شما یک رستوران دارید و تا به الان از سایبان برقی رستوران استفاده نکردید، در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای این محصول بیشتر آشنا شوید.

چرا از سایبان برقی در رستوران استفاده کنیم؟

فرض کنید در یک روز ابری پاییزی به یک رستوران با فضای باز رفتید و در هنگام غذاخوردن به ناگهان هوا بارانی شود. آیا‌‌‌ می‌توان بلافاصله غذاها را از روی میز جمع و آن را به سالن سرپوشیده رستوران منتقل کرد؟ یا تصور کنید تصمیم گرفته‌اید با دوستانتان برای صرف غذا به رستوران در محیط باز بروید، اما هوا به شدت آفتابی و گرم است. آیا ترجیح‌‌‌ می‌دهید زیر آفتاب تابستان بنشینید؟

جواب این دو سوال هر دو خیر است. پس در این حالت صاحبان رستوران‌‌‌ها تلاش‌‌‌ می‌کنند تا از سایبان برقی رستوران استفاده کنند؛ تا مشتریان در روز‌‌‌های گرم تابستانی و یا روز‌‌‌های بارانی نیز، آن‌‌‌ها را انتخاب کنند. در واقع برای مزایای نصب سایبان برقی در فضای باز می‌توان موارد زیادی را نام برد.

همانطور که‌‌‌ می‌دانید استفاده از سایبان باعث‌‌‌ می‌شود در روز‌‌‌های پر نور و روزهای بارانی امنیت بیشتری داشته باشیم. همچنین استفاده از این سایبان‌‌‌ها باعث‌‌‌ می‌شود که محیطی که از آن‌‌‌ها استفاده کرده، ظاهر زیباتری داشته باشد.

استفاده از سایبان برقی رستوران باعث‌‌‌ می‌شود که رستوران‌‌‌ها ظاهر زیبا و یکدست تری داشته باشند، و هر زمان که مشتریان نیاز داشتند با ریموت‌‌‌ می‌توان آن را باز یا بسته کرد. در اکثر رستوران‌‌‌ها از سایبان چتری استفاده‌‌‌ می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع از قیمت سایبان جمع شونده با ما همراه باشید.

سایبان اتوماتیک رستوران

اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی رستوران

سایبان برقی رستوران یا سقف متحرک رستوران (Pergola Awnings)، یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین انواع سایبان‌‌‌های برقی است. در ساخت این سایبان‌‌‌ها از آلومینیوم برای سازه و یا ریل‌‌‌ها استفاده‌‌‌ می‌شود، و برای پوشش سقف از انواع پارچه‌‌‌های پی وی سی (PVC) استفاده‌‌‌ می‌کنند.

این پارچه‌‌‌ها چون ضد آب هستند در هنگام بارش باران یا برف آسیب نمی‌بینند و تابش آفتاب، رنگ آن‌‌‌ها را از بین نمی‌برد. برای این که این پارچه‌‌‌ها رنگ‌‌‌های متنوعی دارد، در ساخت سایبان برقی رستوران از آن استفاده‌‌‌ می‌شود؛ زیرا صاحبان رستوران‌‌‌ها‌‌‌ می‌توانند رنگ آن را مطابق با لوگو یا فضای محیط خود سفارش دهند، و به وسیله ی آن ظاهری زیبا و شکیل برای رستوران خود خلق کنند.

در اکثر سایبان‌‌‌‌های متحرک رستوران، لامپ‌‌‌‌های روشنایی تعبیه‌‌‌‌ می‌شود تا در هنگام شب، یا در صورت ابری بودن هوا، لامپ‌‌‌‌ها روشن شود و روشنایی مورد نیاز برای استفاده از محیط، تامین شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر علاقه دارید راجع به سقف متحرک اتوماتیک و مزایای آن اطلاع داشته باشید، سایه برگ را دنبال کنید.

انواع سایبان برقی رستوران

سایبان‌‌‌های برقی برای رستوران‌‌‌ها در انواع مختلفی ساخته‌‌‌ می‌شود که در زیر با آن‌‌‌ها آشنا‌‌‌ می‌شویم:

  • سایبان برقی بازویی
  • سایبان برقی دوطرفه مدل (T)
  • سایبان پارچه ای رستوران

شما‌‌‌‌ می‌توانید برای رستوران خود از سایبانی استفاده کنید که، ستون‌‌‌‌ها به صورت ثابت بر روی زمین قرار گرفته است و فقط قسمت سقف سایبان متحرک باشد؛ یا اینکه از نوع بدون ستون آن استفاده کنید و سقف سایبان را به دیوار یا یک میله متصل کنید و با ریموت آن را کنترل کنید. به این مدل، سایبان برقی رستوران بازویی‌‌‌‌ می‌گویند.

در حالت دیگر‌‌‌‌ می‌توانید از سایبان برقی رستوران دوطرفه استفاده کنید. این سایبان‌‌‌‌ها به یک ستون میله‌ای متصل هستند و هرکدام از طرفی سایبان به طور جداگانه باز یا بسته‌‌‌‌ می‌شوند. در این حالت اگر یک میز فقط علاقه داشت تا سایبان بالای سرش باز باشد، مزاحمتی برای میز کناری ایجاد نخواهد کرد. انواع سایبان حیاط را نیز در سایه برگ دنبال کنید.

سایبان چتری رستورانی

مطلب پیشنهادی: پنجره گیوتینی برقی

قیمت سایبان برقی رستورانی

هزینه سایبان رستوران به پارامترهای متنوعی بستگی دارد. اینکه شما از کدام نوع سایبان برقی برای رستوران خود استفاده‌‌‌‌ می‌کنید، برای ساخت آن از چه متریالی استفاده‌‌‌‌ می‌شود و جنس پوشش سقف از چیست، و چند موتور الکتریکی در آن استفاده‌‌‌‌ می‌شود؛ همه بر روی قیمت سایبان تاثیر دارد.

اگر شما صاحب یک رستوران هستید از مزایا و قابلیت‌‌‌‌های این سایبان برقی رستوران چشم پوشی نکنید و حتما برای مدرن شدن کسب و کارتان از آن‌‌‌‌ها استفاده کنید. خرید و نصب این سایبان باعث‌‌‌‌ می‌شود مشتریان بیشتری به رستوران شما مراجعه کنند، و از فضای بیرونی محیط رستوران شما هم استفاده کنند. با مطالعه نوشتار قیمت سایبان چتری ماشین می‌توانید عوامل موثر در قیمت تولید و طراحی سایبان را دریابید.

برای مشاوره و خرید سایبان برقی رستوران‌‌‌‌ می‌توانید به قسمت تماس با ما سایت سایه برگ مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. سایه برگ با ۲۰ سال سابقه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع سیستم‌‌‌‌های اتوماتیک، یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌‌‌‌های ساخت انواع سایبان برقی و سقف جمع شونده در ایران است.

یک پاسخ بگذارید