سقف ریلی استخر
15
اسفند

در ساخت و سازهای جدید و حیاط ویلاها معمولا یک استخر تعبیه می‌شود؛ همچنین استفاده از سقف‌ها برای اینگونه استخرها بسیار متداول شده است. برای اینکه کارایی این استخرها بالاتر برود برای آن سقف متحرک استخر تعبیه می‌شود. این پوشش‌ها می‌تواند به صورت سقف ریلی استخر باشد که در ادامه این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

سقف ریلی استخر چه کارایی دارد؟

برای آنکه بیشتر متوجه شوید که سقف ریلی استخر چه کارکردی دارد و چرا میزان درخواست برای خرید و نصب سقف کرکره ای استخر زیاد شده است، در این قسمت کاملا آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم:

استفاده از استخر در فصول سرد

سقف ریلی استخر، این امکان را فراهم می‌کند که در فصول سرد سال و حتی در هنگام بارش برف و باران، بتوانید هوای مطبوعی در استخر ایجاد کند و در این شرایط آب و هوایی از استخر استفاده نمایید.

سقف ریلی استخر چه کارایی دارد؟

استفاده از استخر در فصول گرم

همچنین در فصول گرم و تابش شدید آفتاب، امکان دارد استفاده از استخر ممکن نباشد و حتی در صورت استفاده، امکان آفتاب سوختگی بالا باشد. با نصب سقف ریلی استخر نیز می‌توان از میزان شدت تابش آفتاب به استخر و گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری کرد.

بالا بردن امنیت

یکی دیگر از محاسن استفاده از سقف ریلی استخر این است که در مکان‌هایی که تردد کودکان و یا حیوانات خانگی وجود دارد، نگرانی از بابت افتادن کودک و یا حیوان خانگی در استخر از بین برود. بنابراین با نصب یک سقف تلسکوپی استخر می‌توان نگرانی خود را از این بابت کاهش داد و امنیت کودکان را بالا برد.

تمیز ماندن آب استخر

با استفاده از سقف سانروف، آب استخر از ریزش شاخ و برگ درختان و یا هرگونه آلودگی دیگری که ممکن است با باد حمل شود و داخل استخر بریزد در امان می‌ماند.

زیبایی بخشیدن به محیط

سقف ریلی استخر معمولا طراحی های زیبایی دارد که با محیط هماهنگ است. این طراحی ها با معماری محیط هماهنگ است و به محیط زیبایی می بخشد.

انواع سقف ریلی استخر

انواع سقف ریلی استخر

سقف ریلی استخر، سه نوع دستی، برقی و اتوماتیک دارد. نوع دستی با کمک یک هندل باز و بسته می شود؛ برای استفاده از این نوع سقف تلسکوپی استخر باید فردی در مواقع نیاز به صورت دستی سقف ریلی را باز و بسته کند. این مدل نسبت به دو مدل دیگر قیمت ارزان‌تری دارد. سقف استخر برقی با کمک یک ریموت باز و بسته می‌شود؛ پوشش ریلی استخر اتوماتیک، مدل دیگری از سقف ریلی است که تنظیماتی دارد. طبق این تنظیمات، سقف استخر ریلی در زمان‌های تعیین شده، به صورت خودکار باز و یا بسته می‌شود.

مطلب پیشنهادی: خرید سایبان بازویی

 از کجا سقف ریلی استخر بخریم؟

برای خرید و نصب سقف ریلی استخر می‌توانید به سایت مجموعه سایه برگ مراجعه کنید. شما قادر هستید با کارشناسان سایه برگ تماس برقرار کنید و از راهنمایی‌های آنان بهره مند شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)