انواع سقف متحرک استخر – پوشش یا کاور استخر + لیست قیمت

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر از جمله سازه‌های مدرن و تمام اتوماتیک استخرهای روباز است. طراحی، تولید و اجرای سقف متحرک استخر اتومات با ریموت کنترلی از مزایای این محصول محسوب می‌شود. انواع پوشش سقف استخر و جدیدترین مدل‌های روز اروپا در سایه برگ، با بهترین قیمت موجود است.

طراحی، تولید و اجرای سقف متحرک استخر اتومات با ریموت کنترلی + قیمت انواع پوشش سقف استخر شامل پلی کربنات، تلسکوپی و شیشه ای. جدیدترین مدل های روز اروپا در سایه برگ

سقف متحرک برقی استخر، گرمای دلپذیر تابستان و فضای محفوظ در زمستان را برای شما در دسترس می‌گذارد. همچنین می‌توانید با استفاده از سقف متحرک استخر، از امنیت خود، هنگام شنا در استخر، اطمینان کامل حاصل کنید. در این نوشتار به معرفی انواع سقف استخر باغ متحرک برای فضاهای باز و نحوه طراحی و اجرای آن خواهیم پرداخت.

چرا باید از پوشش متحرک استخر استفاده شود؟

استخرهای روباز را نمی‌توان در طول سال و به صورت مداوم استفاده کرد؛ زیرا با تغییرات شرایط جوی و نفوذ گرد و خاک، استفاده از آن کار دشواری خواهد بود. مسئله دیگر نیز، اشراف خانه‌های اطراف نسبت به استخر است. برای پاسخ به این سوال که استخر روباز بهتر است یا پوشیده؛ باید گفت که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارد. پس بهترین ایده استفاده از پوشش متحرک استخر خواهد بود؛ تا هر زمان که بخواهید، استخر خود را به شکل روباز یا پوشیده در بیارید.

امروزه فرهنگ آپارتمان نشینی باعث شده تا دیگر مانند دهه‌های گذشته در حریم شخصی خانه‌های ویلایی، حس آرامش و امنیت را نداشته باشند. به همین دلیل به سادگی نمی‌توان در خانه‌های ویلایی از استخرهای روباز استفاده کرد و نیاز به سقف استخر متحرک است. با بهره گیری از پوشش متحرک استخر در خانه‌های ویلایی، می‌توان سقفی متناسب با دیوار پوششی از پلی کربنات استفاده کرد تا از ساختار استخر جدید نهایت بهره برداری را کنید.

چرا باید از پوشش متحرک استخر استفاده شود؟

پس اگر تصمیم دارید تا با آرامش بیشتری از امکانات رفاهی منزل خود استفاده کنید، بهتر است از این مدل سازه‌های مدرن بهره ببرید. شما قادر هستید تا این نوع پوشش‌ها را به صورت متحرک یا ثابت ایجاد کنید و در فصول مختلف از مزایای آن بهره‌مند شوید.

جهت مشاوره و خرید انواع پوشش استخر روباز باغ و ویلا با شماره‌های ۰۹۳۸۸۳۷۴۰۲۳ و ۰۹۳۷۲۱۵۹۷۸۰ تماس بگیرید.

مزیت استفاده از سقف متحرک برای استخر

هر چقدر که از شهرها دور شوید و از برج‌ها و آسمان خراش‌ها فاصله بگیرید، باز هم ممکن است محوطه منزل شما، در دید همسایه‌ها باشد. امروزه اکثر افراد به همین دلیل اقدام به سرپوشیده کردن استخر خود می‌کنند. البته به کمک سقف متحرک اتوماتیک استخر، می‌توان در پاییز و زمستان هم از استخر لذت برد.

یکی از دلایل استفاده از سقف استخر باغ متحرک، جلوگیری از آلوده شدن آب و فضای استخر با گرد و خاک، حشرات موذی و دیگر عوامل محیطی است. خرید سقف متحرک پارچه ای استخر، گزینه خوبی برای این دسته از افراد خواهد بود.

انواع سقف متحرک استخر روباز (سقف استخر باغ روباز)

انواع پوشش استخر روباز، با توجه به استفاده و میزان بودجه، می‌تواند متنوع باشد. حتی می‌تواند از طراحی‌های ساده و متریال کم هزینه‌ای مانند پارچه استفاده کند. طبق سلیقه و هدف شما از خرید سایبان برقی و متحرک برای استخر، انواع گوناگونی از آن معرفی شده است که سقف متحرک با سنسور باران از جمله این موارد خواهد بود. در این بخش سقف‌های متحرک استخر را بر حسب متریال آن‌ها دسته بندی و معرفی کرده‌ایم.

سقف متحرک پلی کربنات

سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک شیشه ای استخر نوعی از سبک‌های طراحی سقف متحرک کلاسیک محسوب می‌شوند که این سازه بسیار سنگین و لوکس است. اما از طرفی بسیار شفاف خواهد بود؛ این موضوع باعث می‌شود، شما همچنان به اطراف استخر خود و منظره آن دید کامل داشته باشید. معمولا سقف متحرک شیشه ای استخر پر هزینه و حساس در هنگام نصب است. ترکیب سقف تلسکوپی و پنجره گیوتینی برقی از جمله رایج‌ترین پوشش‌ها برای محیط استخر می‌تواند باشد.

سقف متحرک پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات استخر یک گزینه ایده آل برای سرپوشیده شدن استخر شما است. سقف‌های پلی کربنات متریال سبک‌تر و اغلب مقاوم‌تری را به شما ارائه می‌دهند. اگر هدف شما از قرار دادن سقف متحرک استخر، کاور کردن دید اطرافیان و همسایگان باشد، بهترین گزینه سقف پلی کربنات است.

لازم به ذکر است که سقف‌های متحرک پلی کربنات مقداری مات هستند؛ در نتیجه برای افرادی که منظره اطراف خود را نمی‌خواهند از دست بدهند، مناسب نیست. اما این مدل اقتصادی دست شما را در طراحی و دیزاین باز می‌گذارد. مسلما سازه‌ای سبک، هزینه کمتری نیز برمی‌دارد.

سقف متحرک پارچه ای استخر

پوشش‌های پارچه‌ای استخر معمولا به عنوان سایبان عمل خواهد کرد و به این صورت که بخشی از فضای استخر شما را پوشش می‌دهند. این سقف استخر پارچه‌ ای، از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می‌کند و در قطع دید همسایگان، به محوطه شما نیز تاثیر خوبی دارد؛ اما گزینه مناسبی برای حفظ گرما و رطوبت استخر در فصل سرما نیست.

نکته قابل توجه هنگام خرید سقف متحرک پارچه ای استخر، جنس پارچه آن است. متریال پایه‌ها و نگهدارنده‌های آلومینیومی و فلزی نیز در ماندگاری سقف شما تاثیر دارند. استفاده از آلیاژ‌های ضد زنگ از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی و ساخت سقف متحرک استخر است. برای سرپوشیده کردن استخر می‌توانید از سایبان جمع شونده نیز، استفاده کنید.

انواع سقف متحرک استخر روباز

قیمت پوشش متحرک سقف استخر

همانطور که در مورد انواع سقف‌های متحرک توضیح دادیم، کاربری متفاوت موجب می‌شود، تنوع این محصول بالاتر برود؛ در نتیجه محدوده قیمت آن نیز به طور مداوم گسترده‌تر می‌شود. شما می‌توانید بر حسب متریال بکار رفته، قیمت سقف متحرک استخر را محاسبه کنید.

در حال حاضر پوشش متحرک از جنس پلی کربنات از اقتصادی‌ترین گزینه‌ها و پوشش شیشه‌ای از گران‌ترین و لوکس‌ترین آن‌ها می‌باشد. قیمت سقف متحرک استخر، با توجه به متراژ و نحوه اجرا و طراحی آن، تغییر می‌کند. جهت استعلام قیمت سقف متحرک استخر می‌توانید با کارشناسان سایه برگ با شماره‌های ۰۹۳۸۸۳۷۴۰۲۳ و ۰۹۳۷۲۱۵۹۷۸۰ تماس بگیرید.

طراحی و اجرای سقف متحرک استخر

اولین معیار طراحی سقف متحرک استخر، خواسته کارفرما و مشتریان است. با توجه به اندازه‌گیری‌های انجام شده، تمامی ایده‌ها در محیط مجازی فضاسازی می‌شوند تا محدوده قابلیت اجرای آن‌ها مشخص گردد. سپس بخش‌های مختلف مهندسی سازه مورد بررسی می‌شوند. این موارد شامل تعداد قطعات متحرک کشویی سقف استخر، قرارگیری ریل‌ها و یا چرخ‌ها و محل نصب در ورودی و خروجی خواهد بود.

سایه برگ بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع سیستم‌های اتوماتیک را دارد. طی این سال‌ها تیم سایه برگ بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر شده و همزمان بیش از ۷۰۰۰ پروژه را در دست داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای سقف متحرک استخر و خرید سایبان مغازه به بخش تماس با ما سایت سایه برگ مراجعه کنید.مواد اولیه سازنده پوشش متحرک استخر

مواد اولیه سازنده پوشش متحرک استخر

همانطور که می‌دانید، پوشش این نوع سقف‌، به دو صورت متحرک و ثابت ارائه می‌شود. نوع ثابت آن به شکل یک سازه مجزا بر روی استخرها تعبیه خواهند شد که در فصل تابستان لذت استفاده از یک استخر روباز را از شما می‌‎گیرد. شما با استفاده از نوع متحرک، به سبب داشتن دو ریل و یک موتور مختص به خود، در هر زمانی که مایل باشید، می‌توانید آن را باز یا بسته کنید.

برای مثال شما با خرید سایبان بازویی و سازه‌های متحرک سقف استخر، می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه امر خصوصی نمودن فضای استخر خود را انجام دهید که این کار مزیت‌های زیادی برای شما خواهد داشت.

پوشش متحرک استخر در اصل سازه‌ای خواهد بود که بدنه و اسکلت اصلی آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است و با ورقه‌های پلی کربناتی و شیشه، پوششی برای آن ایجاد خواهد شد. البته برای اجرای این طرح و تعبیه کردن یک سقف رو باز به شکل پوشش متحرک بر روی استخر، نیاز به فضایی کافی، به منظور جاگذاری ریل‌هایی از جنس آلومینیوم و گالوانیزه وجود دارد.

همچنین میزان مقاومت این پوشش‌ها در مقابل شکستگی نیز از آسیب رساندن به شما در حین شنا، جلوگیری خواهد کرد. آستانه مقاومت بالای لایه‌های پلی کربناتی تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد است. علاوه بر آن اگر درجه حرارت به مرز ۴۰ درجه نیز برسد، مواد مصرفی آن هیچ نوع آسیبی نخواهند دید. حتی در طول زمان فرسایش آن در برابر تغییرات آب و هوایی نیز بسیار کم است.

سوالات متداول سقف استخر باغ متحرک

سقف متحرک استخر برای باغ یا ویلا چیست؟

سقف متحرک استخر یک سازه پوشش مدرن است که با هزینه پایین از استخر روباز شما را محافظت می‌کند.

چند نوع سقف متحرک استخر برای باغ یا خانه‌های ویلایی داریم؟

انواع پوشش سقف متحرک استخر از نظر نوع جنس و متریال به ۴ دسته تقسیم می‌شوند شامل:۱.پارچه ای، ۲. فلزی یا آلومینیومی، ۳.طلق های پلی کربنات، ۴.انواع شیشه ها

آنچه در مورد سقف استخر متحرک خواندید

سقف استخر متحرک امروزه در فضاهای باز مثل ویلاها و باغ‌ها بسیار کاربردی خواهد بود. شما برای اینکه بتوانید سقف استخر باغ و ویلا را با توجه به نیاز خودتان خریداری کنید، لازم است که با کارشناس مجرب این حوزه مشورت کنید. کارشناسان و مشاوران سایه برگ می‌توانند با توجه به نیاز شما و قیمت سقف متحرک استخر، بهترین انتخاب را به شما معرفی نمایند. این نکته را بدانید که انواع پوشش استخر روباز، باید بتواند در فصول سرد و گرم برای شما کاربردی باشد.

 

  • محمد دعانی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام عذر میخوام سقف شیشه ای امنه؟ اگر جسم سنگین بیفته روش ممکنه بشکنه؟ اگه درخت بالا سرش باشه چطور؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز بله در این مدل سقف از شیشه های نشکن و سکوریت استفاده می‌شود و در صورت ضربه هم معمولا خورد نمیشوند تا به کسی آسیبی نرسانند در صورت تمایل می‌توانید از سقف پلی کربنات استفاده کنید تا نگرانی های مربوط به آن را نداشته باشید.

  • محمدی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    با سلام. ببخشید میشه سقف متحرک استخر را طبق طراحی خودمون بسازید؟ یا همه رو همین مدلی که تو عکس هست می سازید
    ؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      با سلام. بله تا جایی سقف در کارایی سقف استخر مشکلی به وجود نیاید مطابق با سلیقه شما طراحی و اجرا می شود.

  • مراحل تولید و اجرای سقف اتومات + انواع سقف اتومات | سایه برگ
    16ام آذر 1400 پاسخ

    […] سقف متحرک استخر […]

  • پاشا
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام، ممنون بابت مطلب خوبتون میخواستم راهنماییم کنید که برای خونه ویلایی سقف متحرک استخر هندلی بهتره یا ریموت دار؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام و وقت بخیر
      خوشحالیم که مطالب براتون مفید بوده.
      دوست عزیز اگر از سقف متحرک ریموت دار یا اتوماتیک استفاده کنید امکان باز و بسته شدن به صورت هندلی یا دستی را هم دارد. استفاده از سقف های اتوماتیک انرژی و زمان مصرفی شما را برای باز و بسته کردن سقف کاهش می دهد و در عوض طول عمر و سرعت باز و بسته شدن را افزایش می دهد. در آخر برای تصمیم گیری درست پیشنهاد می شود با مشاورین ما در سایه برگ ارتباط برقرار کنید.

  • جمشیدی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام جرای نصب سقف متحرک چقدر طول می کشه؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام، اجرای نصب به متراژ و نوع مدل انتخابی شما بستگی دارد و حداقل ۲ روز طول می‌کشد. برای مشورت و کسب اطلاعات به روز با کارشناسان سایه برگ ارتباط برقرار کنید.

  • سینا صالحی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام من ساکن فیروزکوه هستم می خواستم برای استخرم سقف بزنم. تا اونجا میاید؟ چقدر طول می کشه؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام، بله برای مناطق اطراف تهرانم نیرو اعزام می شود و ۱ الی ۲ روز طول می کشد.

  • اکبر دهقانی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام، امکانش هست مصالح را برای سقف متحرک استخر بخرم و خودم کارهای نصبش رو انجام بدم؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام، سقف متحرک استخر انواع مختلفی دارد برای مثال نصب سقف های پلی کربنات به مونتاژ قطعات و و ریل گذاری تخصصی نیاز دارد. همچنین تجهیزات مورد استفاده برای پیاده سازی و نصب سقف های متحرک بسیار گران است. اگر شما از تجهیزات و تخصص کافی برخوردار نباشید علاوه بر ضرر اقتصادی امکان ضرر جانی هم دارید. در نتیجه به هیچ عنوان توصیه نمی شود که به شخصه نصب را انجام دهید.

  • پدرام پناهی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام میخواستم بدونم سقف متحرک پارچه ای هم موجود دارید؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام، بله موجود است. برای تکمیل اطلاعاتتون می توانید وارد صفحه سقف متحرک پارچه ای شوید. و از طریق شماره ۲۲۲۱۱۰۸۶ (۰۲۱) با کارشناسان سایه برگ تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  • منیژه اصالت
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام، برای استخرهای کوچیک و دایره ای ارزش داره سقف متحرک بزنیم؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام بر شما
      به عوامل مختلفی چون متراژ، محل استخر، منطقه آب و هوایی، بنا و غیره بستگی دارد. اگر منظور شما حوضچه های داخل حیاط است باید بگوییم که سلیقه ای است، اما توصیه نمی شود که سقف متحرک استخر استفاده کنید.

  • غریبی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام. برای یک استخر ۱۱در ۴/۵ متر قیمت سقف متحرک با پروفیل آلومینیوم و شیشه سکوریت چند می شود؟

    • admiiin
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز. لطفا تماس بگیرید.

  • میلاد
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام
    خسته نباشید
    میخواستم بدونم برای اجرا سقف متحرک استخر مستطیل شکل قسمتی که به صورت کشویی میاد جلو چقدر فضا نیاز هست
    چون استخر از سه طرف چسبیده به دیوار

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام وقت بخیر، برای راهنمایی کامل و دقیق تر با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و از خدمات رایگان مشاوره سایه برگ بهرمند شوید.🌹

  • بابک
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام بسیار عالی دوتا سوال دارم ۱- آیا امکانش هست که از این سقفها در گیلان با توجه به بارش و رطوبت بالا استفاده کرد
    ۲- آیا امکانش هست که جلوی دید از بیرون گرفته بشه ولی کسانی که داخل استخر هستند بیرون را ببینند (رفلکس زیاد)ویا دو طرف پارچه باشه و بقیه جاهاش شیشه ؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام و وقت بخیر، استفاده از سایبان های برقی سایه برگ با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار هستند، توصیه ما به شما این است تا از خدمات مشاوره تلفنی رایگان ما استفاده کرده تا تیم مشاوره ما به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

  • به آذین طیبی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام و وقت به خیر برای استخر ۴*۱۰ چه فضایی برای اطراف استخر جهت نصب سایبان ریلی برقی نیاز هست در واقع قیمت متر مربع بر اساس ابعاد استخر هست یا ابعاد سایه بان متشکر میشم راهنمایی فرمایید سپاس

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      با سلام و وقت بخیر، قیمت ها بر اساس ابعاد مورد نیاز برای سایبان مشخص خواهد شد برای اطلاع بیشتر و دقیق تر از خدمات مشاوره رایگان سایه برگ بهره مند شوید.🌹

  • Lina
    16ام آذر 1400 پاسخ

    ما از این فروشگاه برای سقف متحرک استخر گرفتیم و واقعا عالی هستش

  • تیمور لنگ
    16ام آذر 1400 پاسخ

    من یه سقف متحرک برای استخر گرفتم
    فقط مونده استخرش 🙂

  • Maziar
    16ام آذر 1400 پاسخ

    من ازتون خرید کردم
    مرسی الان دیگه میشه استخر رو همه فصول استفاده کرد

یک پاسخ بگذارید