خرید انواع سقف متحرک پارچه ای + لیست قیمت ۱۴۰۳ | سایه برگ

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع سقف متحرک است؛ سایه برگ تولیدکننده انواع سقف متحرک پارچه ای پی وی سی (pvc) با بیش از ۲۰ سال سابقه در اجرا انواع سقف در خدمت شما خواهد بود. این سقف متحرک دستی یا برقی از صفحات پارچه‌ ای تشکیل شده است. این سقف برزنتی یا پارچه ای به وسیله نیروی محرکه الکتریکی و یا بازوی انسان، باز یا بسته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این نوع سقف پارچه ای با ما همراه باشید.

سقف متحرک پارچه ای چیست؟

سقف پارچه ای متحرک همانند سایبان برقی عمل می‌کند که برای موارد مختلفی در دکوراسیون محیط خارجی کاربرد دارد. امروزه اکثر مردم ترجیح می‌دهند، برای استراحت و تفریح در فضای باز حضور داشته باشند. به همین دلیل استفاده از انواع سقف‌ جمع شونده مورد استقبال قرار گرفته است.

سقف متحرک پارچه ای این قابلیت را دارد که در شرایط نامساعد جوی با پوشش یکپارچه ای که فراهم می‌کند، امکان حضور در فضای باز را به ما بدهد. این سقف‌ها به آسانی باز و بسته می‌شوند و با طرح‌های مختلفی که دارند، علاوه بر کارکرد و حفاظت از شرایط جوی نامساعد، به زیباسازی فضای خارجی منزل یا محل کار هم کمک می‌کنند.

جهت استعلام قیمت و خرید سقف متحرک پارچه ای با شماره تلفن ۰۹۳۸۸۳۷۴۰۲۳ و  ۰۹۳۷۲۱۵۹۷۸۰ تماس بگیرید.

انواع سقف متحرک پارچه ای

از نظر کاربری، سقف‌ متحرک پارچه ای به سه نوع دسته بندی می‌شوند:

  • دستی
  • برقی
  • اتوماتیک

سقف متحرک اتوماتیک پارچه ای به یک سنسور مجهز هستند که طبق برنامه از پیش تنظیم شده، در ساعات مختلف یا در زمان بارش باران و برف، باز و بسته می‌شوند. سقف‌های برقی با استفاده از ریموت کنترلی باز و بسته می‌شوند. سقف‌های متحرک پارچه ای دستی به وسیله اهرمی‌ که به سازه سقف متصل است جمع و باز می‌شوند.

اجزای سقف متحرک پارچه ای

سقف پارچه ای متحرک از قطعات مختلفی ساخته می‌شوند که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

سازه سقف

تیرک‌های آلومینیومی‌ به عنوان پایه و ستون برای سقف‌ها استفاده خواهند شد. بر روی این سازه، ریل‌های متحرک نصب و تعبیه می‌شوند که دیگر اجزای سقف، روی آن ریل و ستون نصب می‌گردند. بهتر است از سازه آلومینیومی برای سقف‌های متحرک پارچه ای استفاده کنید تا در برابر باد و آب دچار فرسایش و پوسیدگی نشود. استفاده از سازه‌های فلزی، به رنگ کردن نیاز دارد تا خوردگی و پوسیدگی در آن ایجاد نشود.اجزای سقف متحرک پارچه ای

موتور

اگر سقف متحرک شما برقی یا اتوماتیک باشد، به موتور احتیاج دارید و در این مدل از سقف‌ها از موتور توبولار استفاده می‌شود. در زمان خرید سایبان برقی حتما به برند موتور و توان آن دقت کنید. این موتورها بین ۱۳۰ تا ۲۵۰ وات مصرف دارند، با جریان نیم تا یک آمپر کار می‌کنند و تحمل دمای منفی دوازده تا مثبت پنجاه درجه سانتی گراد را خواهند داشت. تعداد موتورهای به کار رفته در یک سقف متحرک پارچه ای، به عواملی چون اندازه سقف، ابعاد و وزن پوشش آن بستگی دارد.

پوشش سقف

در سقف‌های متحرک پارچه ای برای پوشش سقف، از پارچه استفاده می‌شود. جنس و نوع پارچه برای این کار بسیار اهمیت دارد؛ چون باید در برابر سرما، گرما و تابش نور دارای مقاومت بالایی باشد تا خیلی سریع از بین نرود. در سقف متحرک روف گاردن اهمیت این موضوع بیشتر نیز می‌شود.

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

همانطور که گفتیم از پوشش‌های پارچه ای مختلفی می‌توان برای سقف‌های متحرک استفاده کرد. هر پارچه برای آب و هوا و شرایط خاصی متناسب است و باید قبل از اقدام به خرید، بدانیم کدام سقف متحرک پارچه ای، برای ما مناسب‌تر خواهد بود.

سقف پارچه ای کتان

پارچه‌های کتان با قیمت مناسب و ارزانی که دارند، یکی از گزینه‌های ما برای پوشش سقف متحرک پارچه ای هستند. اما چون مقاومت کششی پارچه کتان نسبت به دیگر پارچه‌ها کمتر است و عمر کمتری در برابر تابش آفتاب یا بارش برف و باران دارد، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سقف پارچه ای برزنتی

پارچه برزنت به دلیل اینکه ضدآب، محکم، مقاوم و منعطف است؛ برای سقف‌ متحرک پارچه ای انتخاب مناسبی خواهد بود. این پارچه‌ها به مرور زمان و با تابش نور آفتاب، رنگ خود را از دست نمی‌دهند و در برابر بارش باران مقاوم هستند. این پارچه طرح‌ها و نقش‌های مختلفی دارد و می‌توان آن را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، با توجه به محلی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، سفارش دهید.

سقف متحرک پارچه ای پی وی سی PVC

پارچه‌های پی وی سی یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها برای سقف‌های متحرک پارچه ای هستند. ویژگی اصلی این پارچه‌ها مقاومت بسیار بالا در برابر پوسیدگی بر اساس عوامل مختلف است. این پارچه ضدآب، مقاومت زیادی در برابر نور خورشید و گرما را دارد. همچنین انعطاف زیادی را از خود نشان می‌دهد و وزن زیادی را می‌تواند تحمل کند. این پارچه‌ها وارداتی هستند ولی در عین حال قیمت مناسبی دارند که علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده انتخاب مناسبی برای پوشش سقف متحرک پارچه ای به شمار می‌روند.

سقف متحرک با پارچه ترانزیت

پارچه ترانزیت که به آن پارچه مشمایی هم می‌گویند، از ابریشم و پی وی سی بافته شده است. از این پارچه‌ها بیشتر در کامیون‌های ترانزیت استفاده می‌شود؛ ولی برای پوشش سقف‌های متحرک پارچه ای نیز کاربرد دارند.
این پارچه در برابر تابش نور آفتاب رنگ خود را از دست می‌دهد و بعد از گذر زمان دچار ترک خوردگی و شکستگی می‌شود. به همین دلیل اگر اصرار به انتخاب این نوع پارچه برای سقف متحرک خود دارید ترجیحا از جنس خوب آن استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض نداشته باشید.

سقف پارچه ای برزنتی

پیشنهاد مطالعه: اگر قصد خرید سقف متحرک را دارید، مطالعه مقاله قیمت سقف متحرک پارکینگ به شما کمک خواهد کرد.

آپشن‌های قابل استفاده در سقف متحرک پارچه ای

در هنگام اجرای سقف‌های متحرک می‌توان از دو قابلیت زیر استفاده کرد:

نورپردازی در سقف‌های متحرک به ما این قابلیت را می‌دهد تا در هنگام شب و یا ابری بودن هوا، برای روشن کردن محیط، نیاز به استفاده از لامپ و منابع روشنایی نامناسب با فضای محیط را نداشته باشید. این سیستم روشنایی باید عایق و تحمل هوای سرد و گرم را داشته باشد که به هنگام جمع یا باز شدن سقف متحرک آسیب نبیند.
سنسور باد یک ماژول است که بر روی سقف متحرک پارچه ای نصب می‌شود و در هنگام وزش باد‌های شدید خواهد شد. همچنین سنسور باران با حس قطره‌های باران فعال می‌شود تا سقف متحرک به صورت خودکار باز شود.

کاربردهای سقف متحرک پارچه ای

از سقف متحرک پارچه ای برای محل‌های متفاوتی می‌توان استفاده کرد که در زیر آن‌ را معرفی می‌کنیم:

در آخر باید بگوییم به طور کلی از سقف‌های متحرک برای زیباسازی و کاربردی‌تر کردن فضا استفاده می‌شود. سقف‌های متحرک پارچه ای انتخاب مناسبی برای استفاده در محیط رستوران، ویلاها، استخرهای روباز، تراس و برای پارکینگ هستند. شما می‌‎توانید برای انتخاب و خریداری سقف متحرک برقی، به قسمت تماس با ما در سایت سایه برگ مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت سقف متحرک پارچه‌ ای

قیمت سقف متحرک پارچه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. سقف متحرک پارچه ای نسبت به نوع آلومینیومی آن از قیمت پایین‌تری برخوردار است. هزینه نصب به علاوه قیمت هر متر مربع آن، از ۵ میلیون شروع می‌شود. برای استعلام قیمت سقف پارچه ای پیشنهاد می‌کنیم که حتما با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت مشاوره و خرید سقف متحرک پارچه ای با شماره تلفن ۰۹۳۸۸۳۷۴۰۲۳ و  ۰۹۳۷۲۱۵۹۷۸۰ تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد سقف پارچه ای متحرک

سقف متحرک پارچه ای چیست؟

سقف متحرک پارچه ای یک سازه مدرن است که برای محافظت از مکان یا هدف ایجاد سایه مانند چتر عمل می‌کند و به سه صورت دستی، برقی و اتوماتیک در بازار موجود است.

قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟

به دلیل تنوع کیفیت در سازه‌های سقف متحرک پارچه ای، قیمت‌های متفاوتی ارائه شده است. قیمت این نوع سازه بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود و قیمت هر مترمربع آن در سال ۱۴۰۳ بین ۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان تا ۶.۲۰۰.۰۰۰ تومان متغیر خواهد بود.

  • morvarid kalami
    17ام آذر 1400 پاسخ

    be nazare man age mikhaid saghfe motaharek parcheE begirid gaqat az pvc begirid baqiash unqadr moghavem nist:(

  • خزایی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام ما برای کافه می خواییم سقف متحرک پارچه بگیریم و بیرون کافه میز صندلی بزاریم. به نظرتون نیاز به مجوز از شهرداری هست؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      با سلام. تعداد زیادی از مشتریان ما کافه و رستوران دارهایی هستند که برای جلو مغازه خود سقف متحرک تهیه کرده اند و مشکلی با شهرداری منطقه خود نداشته اند. شما هم بهتر است به اداره شهرداری منطقه خودتان مراجعه کنید تا با خیال راحت از قوانین شهرداری منطقه خودتان مطلع شوید.

  • پارمیس
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام لیست قیمت ندارید؟ من میخوام تو حیاط خونم یه سقف بذارم برای اینکه جلوی آفتاب و بگیریه مهمونام اذیت نشن تو فصل گرما می تونید راهنمایم کنید می خوام قیمتشم خوب در بیاد؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام، نمی توان به طور دقیق قیمت این نوع سازه ها را تعیین کرد. زیرا به عوامل زیادی بوابسته ات مثلا اینکه شما چه نوع متریالی مد نظر داشته باشد یا اینکه از ق ریموت دار یا دستی استفاده کنید متفاوت است. اما شروع قیمت از ۳ میلیون تومان هست. برای کب اطلاعات تکمیلی و انتخاب سقف متحرک متناسب با محیط بهتر است با کارشنان سایه برگ ارتباط برقرار کنید.

  • سهیل صادقی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام برای کافه کوچک در یک مکان تفریحی سقف متحرک پارچه ای بهتره یا شیشه ای؟ قیمت کدوم اقتصادی تره؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز برای مکان های عمومی مثل کافه سقف متحرک شیشه ای گزینه مناسب تری است زیرا هم نور خورشید فضا را روشن می کند و هم مراجعین می توانند از پشت شیشه از منظره بیرون لذت ببرند. برای تکمیل اطاعلاعت بیشتر میتوانید به مقاله مقایسه سقف متحرک پارچه ای و شیشه ای مراجعه کنید. در محاسبه قیمت عوامل زیادی علاوه بر متراژ و نوع متریال وجود دارد، برای محاسبه مقدار دقیق قیمیت ها با کارشناسان سایه برگ در تماس باشید.

  • بهاره توسلی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام کجاها می شه از سقف متحرک پارچه ای استفاده کرد؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام، از سقف متحرک پارچه ای در محیط های باز مثل استخرهای روباز، کافه های روباز، رستوران ها، محیط های تفریحی، حیاط، بالکن، پارکینگ و غیره استفاده می شود.

  • Osve
    17ام آذر 1400 پاسخ

    مرسی از پشتیبانی خوبتون.. فقط ی موردی امکان خرید حضوری هم دارید؟؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      بله، امکان خرید حضوری برای شما فراهم است.

  • مجتمی جامع
    17ام آذر 1400 پاسخ

    من یه سقف متحرک برای مغازم گرفتم با جنس برزنتی و واقعا راضیم

  • Hadiseh mojtabazade
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام
    میخواستم بدونم ساعت کاری شما از چه ساعتی هست برای تماس؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      در تمامی ساعات کاری هفته، آماده پاسخگویی به شما هستیم.

  • مهتاب
    17ام آذر 1400 پاسخ

    برای کافه توی شمال کشور چه جنس پارچه ای پیشنهاد میکنید؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      همه سایبان‌های برقی قابلیت استفاده در شمال کشور را دارند.

  • فرهاد منتظری
    17ام آذر 1400 پاسخ

    مطالب بسیار مفید و کامل بود.👍👍👍👍

  • طاها
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام
    من موتور سقف متحرکم خراب شده
    آیا راهیی برا تعمیرش هست؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام بله این امکان وجود دارد
      می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • بهاره
    17ام آذر 1400 پاسخ

    من خیلی وقت پیش یه سقف پی وی سی از شما خریدم و هنوز اخ نگفته واقعا مرسی از تیم شما❤️❤️❤️

  • سروش صدیقی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    من واقعا از سقف پارچه ای که از شما گرفتم راضی هستم
    واقعا جنس عالیی داره و برخورد مشاورتون هم واقعا عالی بود

  • زهرا مشرقی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    من از شرکت شما خرید کردم و واقعا محصولاتتون بی نقصه

  • سوسن مروی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    من کتان گرفتم از همین جا هم گرفتم و راضی ام با اینکه دقیق نمیدونم جنس بقیشون چجوریه

  • منوچهر قشقایی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    ایا یه تمام نقاط ایران ارسال و نصب دارید؟

    • sayehbarg
      17ام آذر 1400 پاسخ

      با سلام
      برای اطلاع از محدود پوششی ما میتوانید با شماره :۰۹۱۲۱۱۳۳۸۱۶ تماس حاصل فرمایید.

  • هیثم خیام
    17ام آذر 1400 پاسخ

    فقط میتونم بگم قیمتاتون واقعا نسبت به بقیه عالیه

  • حسین مرزی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    زیبایی کافه رو قشنگ ۱۰ برابر میکنه

  • امیر محمد
    17ام آذر 1400 پاسخ

    پارچه کتان عمرش چقدره حدودا؟

    • sayehbarg
      17ام آذر 1400 پاسخ

      عمر این پارچه ها بستگی به نوع استفاده شما دارد اما به طور معمولا عمری طولانی دارد.

  • Yaser
    17ام آذر 1400 پاسخ

    من یدونه اتوماتیک گرفتم و واقعا عالیه

  • عماد صالح زاده
    17ام آذر 1400 پاسخ

    این چند روز اینقدر در مورد سقف متحرک خوندم هیچ جا مثل شما کامل و واضح توضیح نداده بودن عالی هستید

  • حامد
    17ام آذر 1400 پاسخ

    مقالتو عالی و بی نقص بود

  • یک دوست خوب
    17ام آذر 1400 پاسخ

    وبسایت و مجموعتون بی نظیره

  • پویا
    17ام آذر 1400 پاسخ

    با سلام و خسته نباشید. من سقف متحرک پارچه ای اتوماتیک میخواستم، موجود دارید؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      بله، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

یک پاسخ بگذارید