قیمت سایبان جمع شونده ۱۴۰۳ (سایبان تاشو)

قیمت سایبان جمع شونده برقی

سایبان جمع شونده یا سایبان تاشو یکی از پرطرفدارترین محصولات طراحی شده هستند که از انعطاف پذیری بالا، طراحی مدرن، متریال مناسب، سبک و قیمت مناسبی برخوردار هستند. این سایبان‌ها بهترین گزینه برای پوشش بخشی از محیط خواهند بود و با توجه به نوع سایبان جمع شو، در محیط‌های مختلفی کاربرد دارند. این محافظان مطمئن، همیشه در مقابل نور خورشید، بارش برف و باران مقاومت بالایی دارند. انتخاب و خرید یک سایبان جمع شونده مناسب برای مناطق مسکونی، تفریحی و تجاری، نیازمند اطلاعات کافی در مورد این محصول است. در سایه برگ با معرفی انواع این محصول، به بررسی قیمت سایبان جمع شونده نیز می‌پردازیم.

انواع سایبان جمع شونده و تاشو

امروزه سایبان‌های ثابت و بدون قابلیت بسته شدن، جای خود را به سایبان جمع شونده مانند سایبان تونلی داده‌اند. علاوه بر طراحی زیبا و شیک سایبان‌های تاشو، قابلیت‌های جدید آن نیز روز به روز بر افزایش تقاضای آن، تاثیر گذاشته است. سایبان جمع شونده، در دو مدل برقی و دستی در بازار وجود دارد. تفاوت این دو محصول را از نام آن‌ها نیز می‌توانید حدس بزنید. در ادامه قیمت سایبان جمع شونده برقی و تاشو را نیز زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم؛ تا خرید سایبان تاشو برای شما آسان‌تر از قبل شود.

تفاوت قیمت سایبان تاشو برقی و دستی چقدر است؟

مسلما اولین گزینه تاثیرگذار در قیمت محصول، متریال آن است. برای یک سایبان که در معرض نور شدید آفتاب و بارش باران قرار می‌گیرد، جنس پارچه و پایه‌های فلزی آن حرف اول را می‌زنند. پس بدون اطلاع از جنس و نحوه ساخت و طراحی سایبان جمع شونده، به مقایسه قیمت نپردازید.

پیشنهاد مطالعه: سقف متحرک استخر نیز یکی از محصولات سایه برگ می‌باشد.

قیمت سایبان جمع شونده

قیمت سایبان جمع شونده برقی

در تعیین قیمت سایبان جمع شونده برقی، قدرت موتور دستگاه و اندازه آن و همینطور نوع سیستم فرمان مهم‌ترین عوامل هستند. سیستم فرمان سایبان تاشوی برقی می‌تواند کلیدی یا سوئیچی باشد. قیمت سایبان جمع شونده برقی از ۳ الی ۱۰ میلیون تومان متغیر است. قطعا محصولی که از یک موتور پیشرفته‌تر و سیستم سوئیچی استفاده می‌کند، هزینه بیشتری دارد.

قیمت سایبان جمع شونده دستی

قیمت سایبان‌های تاشوی دستی نیز به عرض و طول سازه و بازوهای آن بستگی دارد. همچنین مکانیزم هندل دستی آن، در تعیین هزینه نهایی نقش خواهد داشت. قیمت سایبان جمع شونده دستی و بازویی از ۳ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان متغیر است. قطعا سایزهای بزرگ سایبان، هزینه‌های بیشتری را به کاربر و مشتری تحمیل خواهد کرد.

مطالعه کاربردی: خرید سایبان بازویی

کاربرد سایبان جمع شونده

به طور کلی کاربرد سایبان جمع شونده، به صورت زیر خواهد بود:

  • استفاده از سایبان از ابتدای زندگی بشر به گونه‌های مختلفی صورت می‌گرفت. نیاز به سایبان امروز در زمین‌های ورزشی، استخر، پارکینگ خودرو، انبارهای حاوی تجهیزات خاص و فروشگاه‌ها دیده می‌شود.
  • تا به حال مشکل بازی در زمین‌های ورزشی در روزهای بارانی سال را به چشم دیده‌اید. سایبان جمع شونده سطح مورد نظر شما را پوشش می‌دهد. همزمان با تمرین و ورزش می‌توانید از فضای آزاد محیط نیز لذت کافی را ببرید.
  • سایبان تاشوی استخر در جلوگیری از آلوده شدن آب استخر و قطع دید همسایگان و اطرافیان به داخل استخر، مفید خواهد بود. همچنین هنگام تابش شدید خورشید می‌توانید به یک سایبان ایمن پناه ببرید.
  • در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و انبارهای حاوی مواد غذایی و یا تجهیزات خاص، تابش خورشید و بارش برف و باران، موجب رسیدن آسیب به محصولات می‌شود. خرید سایبان برقی مغازه برای پیشگیری از این اتفاق، بهترین گزینه برای این موارد است.

سایبان جمع شونده ماشین

سایبان جمع شونده ماشین

هنگامی که در حیاط منزل و یا محیط کار خود مجبور به پارک ماشین هستید، نیاز به یک سایبان دارید. با نصب یک سایبان برقی جمع شونده دیگر نیازی به انداختن چادر روی ماشین ندارید. با سایبان جمع شونده ماشین، با انجام هزینه‌ای معقول و مناسب در یک مکان مشخص، از آن استفاده کنید. جالب است بدانید این سایبان می‌تواند از خودروی شما در مقابل سرمای شدید و یخ زدگی هم محافظت کند.

پیشنهاد مطالعه: در مورد کاربرد سقف متحرک اتوماتیک نیز اطلاع دارید؟

نصب سایبان جمع شونده

پس از شناسایی کاربرد سایبان خود و انتخاب یک سایبان جمع شونده مناسب، باید به دنبال خرید و نصب آسان آن باشید. حال که با محدوده قیمت سایبان جمع شونده آشنا شدید، می‌توانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

همچنان باید توجه کنید که نصب سایبان جمع شونده، نیاز به مهارت و تخصص فنی دارد. کارشناسان و نصابان این محصول، اطلاعات جامع و کاملی از تجهیزات و مخصوصا موتور سایبان برقی جمع شونده دارند.

کارشناسان سایه برگ با بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی، ساخت و نصب سایبان جمع شونده، آماده ارائه خدمت به شما مشتریان عزیز هستند. تیم سایه برگ مفتخر است پس از اجرای ۷۰۰۰ پروژه در مجتمع‌های تجاری، مسکونی و غیره به عنوان یک شرکت تخصصی در دسترس شما عزیزان باشد. برای کسب مشاوره به قسمت تماس با ما سایت مراجعه و با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

جمع بندی

در این مقاله درمورد قیمت سایبان جمع شونده یا سایبان تاشو و انواع آنها، از جمله سایبان جمع شونده برقی و دستی، و تفاوت‌های آنها اطلاعاتی ارائه داده‌‎ایم. محصولات سایبان جمع شونده از جمله محصولات سایه برگ، به دلیل انعطاف پذیری، طراحی مدرن، متریال مناسب و مقاومت در برابر عوامل طبیعی، انتخاب مناسبی برای پوشش محیط‌های مختلف به شمار می‌روند. قیمت‌های سایبان جمع شونده برقی و دستی نیز بستگی به ویژگی‌های فنی آنها دارد. این متن به خریداران پتانسیلی برای انتخاب و خرید بهترین نوع سایبان تاشو را ارائه می‌دهد.

سوالات متداول در خصوص قیمت سایبان جمع شونده

چگونه می‌توانیم از قیمت سایبان های برقی مطلع شویم؟

شما می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه سایه برگ از قیمت سایبان جمع شونده مورد نطر خود مطلب شوید.

آیا میتوان سایه بان جمع شونده را سفارش سازی کرد؟

بله! شما میتوانید سایبان جمع شونده خود را از نظر رنگ، اندازه، لوگوی چاب شده، متریال استفاده شده و نوع طراحی سفارش سازی کنید.

  • بابک حسین زاده
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام برای تراس ۱۸ متری سه در شش متری نیاز به سایه بان جمع شونده در شهمیرزاد شهر سمنان دارم

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام، برای تکمیل اطلاعات با یکی از شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

  • حامد خیابانی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    شما خودتون خدمات نصب هم دارید آیا ؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      بله.

  • رامبد پاشایی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    عالی بود مرسی

  • حامد الله یاری
    16ام آذر 1400 پاسخ

    قیمتاتون نسبت به جنستون واقعا خیلی عالیه

یک پاسخ بگذارید