قیمت سقف متحرک پارکینگ

قیمت سقف متحرک پارکینگ

هر چه جمعیت زیاد‌ می‌شود افراد بیشتری نسبت به خرید خودرو اقدام‌ می‌کنند؛ به همین علت پیدا کردن فضای پارک برای خودرو‌ها روز به روز سخت‌تر‌ می‌شود. به این دلیل استفاده از سقف‌های متحرک برای ایجاد فضای پارکینگ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید و‌ می‌خواهید از قیمت سقف متحرک پارکینگ مطلع شوید، با ما در ادامه این مطلب از مجموعه سایه برگ همراه باشید.

چرا از سقف متحرک برای پارکینگ استفاده کنیم؟ 

همه افراد به امنیت و ظاهر ماشین خود اهمیت‌ می‌دهند. نبود جای پارک برای خودرو‌ها امروزه به یک معضل همگانی تبدیل شده است. اغلب خانواده‌ها دو یا چند خودرو دارند؛ که فضای پارکینگ ساختمان‌ها برای قراردادن همه‌ی ماشین‌ها کافی نیست. به همین علت مجبورند از فضای حیاط برای پارک خودرو استفاده کنند. 

قرار دادن ماشین در فضای باز اثرات نامطلوبی را بر روی رنگ بدنه خودرو بر جای‌ می‌گذارد. تابش نور خورشید رنگ خودرو را از بین‌ می‌برد و به مرور باعث افت کیفیت بدنه و صندلی‌های ماشین‌ می‌شود. همچنین اگر ماشین خود را در روزهای گرم تابستانی در حیاط پارک کنید، حرارت داخل ماشین زیاد‌ می‌شود. همینطور در ساعات روز، تحمل چنین فضا و گرمایی بسیار سخت خواهد بود.

اما همه این شرایط با خرید یک سقف متحرک برای حیاط حل‌ می‌شود. شما‌ می‌توانید با کمترین قیمت سقف متحرک پارکینگ تهیه کنید. سپس دیگر نگران قرار دادن خودرو خود در فضای باز نباشید.

عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک پارکینگ

موارد مختلفی بر قیمت سقف متحرک پارکینگ و همچنین قیمت سایبان جمع شونده تاثیر دارد؛ که در زیر با آن‌ها آشنا‌ می‌شویم:

  • ابعاد سقف پارکینگ
  • نوع سازه سقف متحرک
  • جنس پوشش سقف 
  • برقی یا دستی بودن سقف متحرک پارکینگ

مزایای استفاده از سقف متحرک پارکینگاین که متراژ حیاط شما چقدر است و در چه ابعادی‌ می‌خواهید یک سقف متحرک پارکینگ بسازید، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سقف متحرک پارکینگ دارد. همچنین برای ساخت یک سقف متحرک از متریال مختلفی‌ می‌توان استفاده کرد.

سقف تاشو برای پارکینگ انواع مختلفی دارد؛ که این تفاوت مدل‌ها، در قیمت سقف متحرک پارکینگ تاثیرگذار است. مثلا اگر سقف متحرک با ستون‌های ثابت داشته باشیم، یا اینکه یک پارکینگ مسقف بدون ستون بخواهیم (در این صورت باید سقف متحرک را به دیوار متصل کنیم) قیمت نهایی ما متفاوت خواهد بود.

جنس متریال استفاده شده در ساخت سقف متحرک هم بر قیمت سقف متحرک پارکینگ اثرگذار است. مثلا اگر بدنه از جنس آهن ضدزنگ باشد یا آلومینیوم، پوشش سقف پارچه ای باشد یا پلی کربنات، سقف متحرک اتوماتیک برقی بخواهیم یا سقف متحرک پارکینگ دستی، همه این موارد باعث تفاوت در قیمت سقف متحرک پارکینگ‌ می‌شود.

مزایای استفاده از سقف متحرک پارکینگ

استفاده از سقف‌های متحرک در فضای باز مزیت‌های زیر را دارد:

  • جلوگیری از عبور اشعه‌های مضر خورشید و تغییر رنگ خودرو
  • محافظ خودرو در زمان‌های بارش باران و برف
  • عدم عبور گرد و خاک 
  • تامین امنیت خودرو در برابر سقوط وسایل و فضولات پرندگان
  • ظاهر زیبا برای استفاده در محیط 
  • امکان تعبیه سیستم‌های روشنایی و گرمایشی در سقف متحرک پارکینگ
  • مناسب بودن قیمت سقف متحرک پارکینگ به نسبت ساخت پارکینگ مسقف با آجر
  • قابلیت اجرا در هر مکان از حیاط؛ چسبیده به دیوار یا در میان حیاط با کار گذاری ستون
  • استفاده از سقف متحرک پارکینگ باعث افزایش ارزش ساختمان شما‌ می‌شود؛ زیرا داشتن پارکینگ و همچنین پارکینگ اضافه در منازل، ارزش زیادی دارد.

انواع سقف متحرک پارکینگ 

سقف متحرک پارکینگ هم مثل دیگر سقف‌های جمع شونده انواع مختلفی دارد که به معرفی آن‌ها‌ می‌پردازیم.

قیمت سقف متحرک پارکینگ آلومینیومی

سقف متحرک پارکینگ آلومینیومی

این مدل از سقف متحرک یکی از پرتقاضاترین و پراستفاده‌ترین انواع سقف تاشو است. این سقف بخاطر مقاومت در برابر فشار و سبک بودن محبوب شده است. اگر شما نیاز به یک سقف متحرک با ستون ثابت دارید، سقف متحرک آلومینیومی را به شما پیشنهاد‌ می‌دهیم. در قسمت پوشش سقف،‌ می‌توانیم از ورق‌های آلومینیومی جمع شونده استفاده کنیم یا به روش سایه روشن این ورق‌های آلومینیومی را قرار دهیم.

سقف متحرک پارکینگ پارچه ای 

سقف‌های متحرک پارچه ای انواع مختلفی دارد. اگر‌ می‌خواهید یک سقف متحرک برای پارکینگ، بدون ستون ثابت داشته باشید و آن را به دیوار متصل کنید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از سقف‌های پارچه ای است. اگر از سقف متحرک پارچه ای پی وی سی استفاده کنید، به علت طول عمر بالای پارچه‌های پی وی سی و قابلیت‌های ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر اشعه‌های خورشید، استفاده مفیدتر و بهتری خواهید داشت. قیمت سقف متحرک پارکینگ پارچه ای به نسبت دیگر انواع سقف‌های جمع شونده مناسب‌تر است.

سقف متحرک پارکینگ شیشه ای

این سقف، بهترین نوع سقف متحرک است که از شیشه‌های لمینت سکوریت دوجداره مرغوب استفاده‌ می‌شود؛ که ظاهر زیبایی را برای ما فراهم‌ می‌کند. اما از نظر هزینه یکی از گران‌ترین انواع سقف‌های متحرک است. قیمت سقف متحرک پارکینگ شیشه ای به نوع شیشه ای که استفاده‌ می‌شود، متراژ سقف و میزان استفاده از پروفیل آلومینیومی برای ساخت سازه، بستگی دارد.

سقف متحرک پارکینگ پلی کربنات

 سقف متحرک پلی کربنات مشابه سقف متحرک شیشه ای است، اما از نظر قیمت بسیار مناسب‌تر از نوع شیشه ای است. درست است که از نظر ظاهر و کارایی مشابه سقف شیشه ای است؛ اما دوام ورق‌های پلی کربنات کمتر از شیشه است. همین مورد، علت ارزان‌تر بودن این سقف متحرک است.

جمع بندی

هر چه جمعیت شهرها افزایش یابد، تعداد خرید خودروها نیز به تناسب افزایش می‌یابد و این باعث مشکلاتی همچون کمبود فضای پارکینگ می‌شود. استفاده از سقف‌های متحرک برای پارکینگ به عنوان راه‌حلی کارآمد مورد توجه عموم قرار گرفته است. این سازه‌ها نه تنها امنیت و ظاهر خودروها را حفظ می‌کنند، بلکه از مشکلات ناشی از پارک خودرو در فضای باز نیز جلوگیری می‌کنند. عواملی همچون ابعاد، نوع سازه، جنس پوشش و نوع عملکرد (برقی یا دستی) سقف متحرک، بر قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد که دقت در انتخاب مناسب این عوامل، باعث راحتی و کارایی بیشتر در استفاده از سقف متحرک برای پارکینگ خواهد شد.

سوالات متداول قیمت سقف متحرک پارکینگ

جنس به کار رفته در سقف مترحک پارکینگ چیست؟

‌این سقف‌ها دارای انواع مختلفی از جمله آلمینیومی، شیشه‌ای، پارچه‌ای و پلی کربنات است.

آیا می‌توان در سقف متحرک پارکینگ لامپ یا نورپردازی کار گذاشت؟

بله! شما می‌توانید به سلیقه خود، انواع مختلف چراغ‌، .مهتابی‌ و ال ای دی (LED) استفاده نمایید.

قیمت متریال به کار رفته در سقف متحرک پارکینگ چقدر است؟

متریال های به کار رفته در سقف متحرک پارکینگ می توانند به صورت پارچه ای، پلی کربنات، گالوانیزه، آلومینیومی و شیشه ای باشند. برای اطلاع از قیمت، این مقاله را مشاهده کنید.

مدت زمان نصب سقف های متحرک پارکینگ چقدر است؟

ابتدا می بایست ابعاد، جنس، و نوع سقف مشخص شود. سپس با برقراری تماس با کارشناسان سایه برگ، در سریعترین زمان ممکن فرایند نصب شروع می شود.

  • حسن فتاحی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر عذر میخوام برای پارکینگ شرکت سایبان میخواستیم به نظر شما از کدوم مدل بگیریم اقتصادی تر درمیاد؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام لطفا برای دادن اطلاعات دقیق تر و بیشتر و گرفتن راهنمایی دقیق با کارشناسان ما در سایه برگ تماس بگیرید.

  • حسن
    17ام آذر 1400 پاسخ

    سلام قیمت یه سقف برای پارکینگ ۶ متری چقدر درمیاد؟

    • سایه برگ
      17ام آذر 1400 پاسخ

      سلام و روز بخیر خدمت شما
      برآورد قیمت به عوامل متعددی مثل انتخاب نوع جنس مصرفی، متراژ، سبک سازه، هندلی بودن یا اتوماتیک بودن و بسیاری آپشن دگر بستگی دارد. برای دانستن اطلاع دقیق با شماره تماس ۰۲۱۲۲۲۱۱۰۸۶ بگیرید و از همکاران ما در سایه برگ مشاوره دریافت کنید.

  • رانیا محسنی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    چه باحاله

  • بهادر جمکرانی
    17ام آذر 1400 پاسخ

    من ازتون سقف خریدم. رفتار و سرعت تحویل و انجام کار باید بگم همه چی واقعا عالی بود.

یک پاسخ بگذارید