سقف متحرک اتوماتیک (سقف متحرک فلزی)

سقف متحرک اتوماتیک

سقف متحرک اتوماتیک از سازه‌های مورد استفاده در رستوران‌ و پارکینگ‌ها است. سقف متحرک اتوماتیک پارچه‌ای و آلومینیومی با قیمت و کیفیت مناسب را می‌توانید از سایه برگ خرید کنید. به کمک سقف‌های متحرک می‌توان، دمای محیط را مطابق سلیقه خود تغییر داد. همچنین دنیای خارج از خود را به محیط مورد پسند خود منطبق کنید. سقف متحرک اتوماتیک از تکنولوژی‌های روز دنیا است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

اطلاعات تماس جهت استعلام قیمت سقف متحرک اتوماتیک

✅ نام شرکت:

مجموعه سایه برگ سترگ

👩‍💼 خدمات:

تولید و طراحی سقف متحرک اتوماتیک
☎️ مشاوره رایگان:

۰۹۳۷۲۱۵۹۷۸۰۰۹۳۸۸۳۷۴۰۲۳

💰 تعرفه محصولات:

تماس بگیرید

انواع سقف متحرک اتوماتیک

سقف‌های متحرک از زمان شروع انقلاب صنعتی در قرن نوزدهم وجود داشتند. اما هم اکنون، انواع مختلفی از طرح‌ها و کاربردهای این سازه را می‌بینیم. به مرور با پیشرفت علم، سقف‌های متحرک اتوماتیک نیز وارد بازار شدند. این محصولات در انواع مات، فلزی، شفاف و شیشه‌ای ساخته می‌شوند. در ادامه به معرفی سه مورد از رایج‌ترین محصولات سقف متحرک اتوماتیک می‌پردازیم:

سقف متحرک شیشه ای

سقف‌های متحرک شیشه‌ای اغلب محیطی باز را ایجاد می‌کنند و نور خوبی را ارائه می‌دهند. این سقف‌ها، سازه‌های لوکس و مدرنی خواهند بود که امکان تماشای منظره بیرون را برای شما فراهم می‌کنند. اغلب از سقف متحرک اتوماتیک شیشه ای در گلخانه‌ها و محیط‌هایی که نیاز به نور دارند، استفاده می‌شوند.

محیطی که دارای سقف شیشه‌ای باشد، می‌تواند نور محیط را در خود حفظ کند. در نتیجه شما با نصب سقف متحرک شیشه‌ای، در بهینه سازی مصرف انرژی تاثیرگذار هستید. سقف‌های شیشه‌ای همچنین در برابر نفوذ آب، رطوبت و دمای محیط به بیرون، مانند عایق عمل می‌کند.

انواع سقف متحرک اتوماتیک

مطالعه خرید سایبان بازویی برای آشنایی بیشتر با مجموعه به شما پیشنهاد می‌شود.

سقف متحرک برقی پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای در دو نوع دستی و اتوماتیک طراحی شده است که در حال حاضر کمتر کسی از محصول دستی استفاده می‌کند. این نوع از سقف متحرک، جزء ارزان‌ترین سقف‌ها محسوب می‌شوند. سقف متحرک برقی پارچه‌ای، در برابر وزش باد شدید و نور خورشید مقاوم است. البته این موضوع تنها به کیفیت پارچه استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد.

سقف‌های متحرک پارچه‌ای در سایه برگ از با کیفیت‌ترین پارچه‌های PVC ساخته شده است. متریال عالی این سازه در کنار طراحی مدرن و لوکس آن، بهترین انتخاب برای متقاضیان سقف متحرک اتومات است.

سقف متحرک اتوماتیک فلزی

سقف متحرک اتومات آلومینیومی یک انتخاب عالی برای مناطق سرد و باران‌زا است. این سقف‌ها عایق‌های بسیار قوی هستند؛ همزمان در برابر ضربه و سنگینی مقاومت بالایی دارند. اگر شما از نور شدید و یا سرما و بارش باران خسته شده‌اید، اجرای سقف متحرک اتوماتیک آلومینیومی بهترین گزینه است.

سقف‌های اتومات آلومینیومی عایق‌های حرارتی، نوری و البته صوتی بسیار خوبی هستند. این سقف متحرک به صورت ریلی حرکت می‌کند. همچنین می‌تواند در حالت کاملا باز، کاملا بسته و حالت تهویه محیط قرار گیرد.

نحوه عملکرد سقف متحرک اتوماتیک

شاید تا به حال سقف متحرک دستی را زیاد در محیط‌های مختلف دیده باشید. سقف‌های متحرک قدمت زیادی دارند اما نسخه اتومات آن با طراحی مدرن و شگفت‌انگیز، انتخاب هر فرد بروز و خوش سلیقه‌ای است.

سقف متحرک اتوماتیک دارای سنسورهای حساس نسبت به شرایط محیط خواهد بود. هنگامی که بارش باران و یا تابش نور زیاد موجب آزار مشتریان شما و یا خودتان می‌شود، این سازه تغییر حالت می‌دهد. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن تنظیمات آن، بر روی تلفن هوشمند خود، به طور دلخواه وضعیتش را تغییر دهید. جهت مشاهده نمونه کارهای سایه برگ می‌توانید به صفحه آن مراجعه کنید.

خرید سقف متحرک اتومات

مطالعه خرید سایبان مغازه به شما پیشنهاد می‌شود.

انتخاب سقف متحرک اتوماتیک

بین تمامی مدل‌های سقف متحرک اتوماتیک، انتخاب مناسب‌ترین آن بسیار دشوار به نظر می‌رسد. اولین گزینه‌ای که به عنوان خریدار باید به آن توجه کنید، متریال استفاده شده در سازه است. متریال، میزان مقاومت، استحکام و ماندگاری سازه را تعیین می‌کند. برخی از سیستم‌های اتومات علاوه بر سنسورهای محیط، ریموت کنترل نیز دارند. داشتن ریموت کنترل، باز و بسته کردن سقف متحرک را آسان می‌کند.

  1. در کنار طراحی مدرن و حرفه‌ای سازه، باید به انعطاف‌پذیری آن نیز توجه داشت. سقف‌های متحرک اتومات شیشه‌ای بسیار لوکس و گران قیمت هستند؛ اما دارای انعطاف لازم برای نصب آسان نیستند. برخی از مدل‌های سقف متحرک اتوماتیک دارای سیستم هدایت آب باران هستند. برای مناطق بارانی، داشتن این آپشن از مهم‌ترین نکات هنگام خرید سقف متحرک با سنسور باران هستند.

خرید انواع سقف متحرک اتومات

نسل جدید سقف‌های متحرک به طور اتومات باز و بسته می‌شوند و تغییر حالت می‌دهند. برای خرید سقف متحرک اتوماتیک باید به فروشگاه‌ها و کمپانی‌های معتبری مراجعه کنید. سایه برگ با بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی، نصب و راه‌اندازی انواع سقف متحرک اتوماتیک و سایبان برقی از بهترین مجموعه‌های ثبت شده در ایران است. خرید سایبان برقی و سقف‌های متحرک از این مجموعه، دارای مزایای زیادی خواهد بود.

جهت خرید سقف متحرک اتوماتیک می‌توانید به بخش تماس با ما در وب سایت سایه برگ مراجعه کنید. در این بخش امکان ارسال پیام در سایت، ارسال پیام در ایمیل و یا برقراری تماس با شماره‌‌های موجود، وجود دارد. سایه برگ با تکمیل بیش از ۷۰۰۰ پروژه، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

سوالات متداول شما در سقف متحرک اتوماتیک

سقف متحرک اتوماتیک چیست؟

این نوع سازه‌های صنعتی، با توجه به انواع مختلفی که دارند، می‌توانند به عنوان عایق حرارتی در مکان‌هایی نظیر فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و موارد این چنینی مورد استفاده قرار گیرند.

آیا سقف متحرک اتومامتیک با سایبان های جمع شونده متفاوت هستند؟

بله، عمده تفاوت بین این دو در ابعاد و اندازه است. سقف‌های متحرک را می‌توان در اندازه‌های دلخواه و بزرگ سفارش داد.

  • نیما سپهرراد
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام من با تیم شما کار کردم خواستم تشکر کنم از کار خوب و تمیزتون و به خصوص وقت شناسیتون🙌👌

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز رضایت شما تنها هدف ما در تیم سایه برگ است. از رضایت شما خرسندیم

  • بابک شیرازی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    بهترین هستید

  • کمال کامیابی
    16ام آذر 1400 پاسخ

    کاراتون واقعا بی نظیره ✊️✊️

  • جواد فرشادزاده
    16ام آذر 1400 پاسخ

    شرکتتون و تیمتون و مطالبتون همش بی نقص و عالیه

  • پیمان
    16ام آذر 1400 پاسخ

    محصولاتتون حرف نداره عالیه

  • هامون
    16ام آذر 1400 پاسخ

    اینا هم با ریموت کنترل کار میکنن یا دکمه ای باید جایی نصب شه؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      این سقف‌های متحرک مجهز به ریموت کنترل است.

  • حمید رضا
    16ام آذر 1400 پاسخ

    عالی عالی کامل و واضح

  • عباس مجاهد
    16ام آذر 1400 پاسخ

    یک سوال
    اینا با باطری کار میکنه یا مستقیم باید به برق وصل شه؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      این بازوها مستقیم به برق شهر متصل هستند.

  • کریم
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام، ایا سقف متحرک شیشه ای و میتونم برای پاسیوم استفاده کنم؟

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      بله این امکان وجود داره.

  • مسلم سمایی بندرعباس
    16ام آذر 1400 پاسخ

    سلام خسته نباشید شماره تلفن نمایندگی شهر بندرعباس را لطف بفرمائید سپاسگزارم

    • سایه برگ
      16ام آذر 1400 پاسخ

      سلام
      شما می‌توانید با شماره‌های داخل سایت در تماس باشید.

یک پاسخ بگذارید