قیمت سایبان تونلی چقدر است؟

سایبان تونلی

سایبان تونلی چیست و چه کاربردی دارد؟ چطور می توان سایبان تونلی با کیفیت خرید؟ اگر شما نیز سوالاتی از این قبل دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. شما می‌توانید در سایه برگ با انواع سقف متحرک برقی و سایبان جمع شونده آشنا شوید و نمونه کارها را در ادامه ببینید. استفاده از سایبان تونلی به راحتی این امکان را می‌دهد که یک فضای باز، تبدیل به فضای بسته شود. این ویژگی از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند و در صورت برطرف شدن این مشکل می‌توان دوباره در مقابل نور خورشید قرار گرفت.

این نوع از سقف‌ها می‌تواند در فصول مختلف سال، مورد استفاده قرار بگیرد و از ورود گرد و غبار و آفتاب شدید جلوگیری کند. با خرید سایبان بازویی و تونلی می‌توانید هم از فضای باز و هم بسته بهره‌مند شوید. این نوع از سایبان می‌تواند به صورت جمع شونده یا ایستاده بر روی پایه خود باشد. برای اینکه سایبان تونلی در مقابل عوامل مختلف مانند برف و باران مقاوم باشد؛ از عملیات سخت کاری استفاده می‌شود. با انجام این اقدام میزان سختی آن به ۹۰ برینل می‌رسد.

بهترین متریال سایبان تونلی کدام است؟

برای استفاده از سایبان تونلی، باید در مرحله اول به متریال محکم و منعطف آن توجه کنید. برای اینکه بتوان، به راحتی سایبان تونلی را باز و بسته کرد، از آلومینیوم در مواد سازنده آن استفاده می‌شود. یکی از بهترین متریال‌هایی که در ساخت سایبان‌ها استفاده می‌شود، پارچه است. با توجه به پیشرفت‌های به دست آمده در این صنعت، می‌‎توان از پارچه‌های صنعتی که از مقاومت و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند، در سایبان تونلی استفاده کرد.

متریال سایبان تونلی

استفاده از سایبان‌ تونلی چه مزایایی دارد؟

از سایبان‌‎های تونلی در ساخت بیمارستان‌های صحرایی و بازارهای سرپوشیده نیز استفاده می‌شود که با توجه به نیاز شما، می‌تواند کارایی متفاوتی نیز داشته باشد. در ادامه این مقاله از سایه برگ به مزیت استفاده از سایبان‌های تونلی می‌پردازیم:

    • از مقاومت و دوام زیادی برخوردار است.
    • لازم به پرداخت هزینه به شهرداری نیست.
    • قابل استفاده در هر مکانی.
    • به وجود آوردن فضای زیبا.
    • قابل استفاده در تمام فصول سال.
    • کم شدن میزان هزینه‌ها برای ساخت و ساز.

قیمت سایبان تونلی

خرید سایبان برقی به شکل تونلی با عاملی مثل قیمت، ارزش گذاری می‌شود. استفاده از سایبان‌های تونلی و سقف‌‍‌های جمع شونده در اکثر مواقع، بسیار به صرفه‌تر از پوشش آن مکان، با سیمان یا گچ است. البته با توجه به مکان مورد استفاده و ابعاد مورد نیاز برای ساخت آن، هزینه متغیری را باید انتظار داشت؛ اما با این وجود میزان هزینه صرف شده برای آن، بسیار مناسب‌تر از سایر محصولات خواهد بود. کاربرد سایبان تونلی و انواع سایبان‌ها از این نظر اهمیت دارد که می‌توان در صورت نیاز، در طول روز از آن استفاده کنید و هر زمان که خواستیم آن را جمع نمایید و در فضای باز قرار بگیرید.

قیمت سایبان تونلی

سوالات متداول سایبان تونلی

سایبان تونلی چیست؟

از انواع سایبان تونلی یا همان Tunnel canopy به طور کلی برای پوشیده کردن فضای باز استفاده می‌شود. این نوع سایبان‌ها می‌توانند در ورودی ورزشگاه‌ها، شهربازی‌ها و دیگر مراکز، به عنوان آفتاب گیر و عایق استفاده شوند.

سایبان‌های تونلی چه جنسی دارند؟

در سایبان‌های تونلی از پارچه‌های صنعتی، به دلیل داشتن استحکام و انعطاف پذیری بالا استفاده می‌شود.

سخن آخر سایبان تونلی

ما در مجموعه سایه برگ با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در ساخت، نصب، راه‌اندازی و طراحی انواع سیستم های اتوماتیک و ساده؛ آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستیم. ما در این مجموعه تلاش می‌کنیم تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، بهترین نوع سایبان تونلی را طراحی و نصب کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب و طراحی سایبان تونل ، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

تیم سایه برگ تمام تلاش خود را می‌کند تا با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، رضایت شما عزیزان را به دست آورد. همچنین شما می‌توانید با کارشناسان مجرب و خبره ما در تماس باشید و در هر زمان، استعلام قیمت محصولات ما را بگیرید و از آنها مشاوره دریافت کنید. قیمت محصولات نظیر سایبان تاشو برقی با توجه به متراژ، جنس و مکان مورد استفاده، محاسبه می‌شود که می‌تواند با تغییر همراه باشد.