طراحی سایبان دکوراتیو

از این نوع سایبان بیشتر در مکان‌هایی که جنبه تزیینی سایبان بیشتر از جنبه‌ی کاربردی آنها مد نظر است، استفاده می‌شود. این نوع سایبان به صورت ثابت است و در بعضی از مدل‌ها قابلیت جمع شدن را دارند و معمولا در ویترین مغازه‌ها و نمای کافه و رستوران‌ها قابلیت استفاده خواهند داشت. در این نوع سایبان به دلیل عدم جمع شدن در اکثر مدل‌های سایبان و دائم قرار گرفتن در معرض نور خورشید، باد و باران، پارچه استفاده شده اهمیت زیادی دارد.

این نوع سایبان‌ها که کاربرد بخصوصی در رستوران‌هایی که فضای باز دارند، مغازه‌های که ویترین آنها در معرض نور آفتاب قرار دارد و حتی در بعضی از کافه‌ها به دلیل شکل زیبا و نمای فوق العاده‌ آنها که زینت بخش مجموعه می‌باشد، استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است که به دلیل ارتباط زیاد این نوع سایبان‌ها با نور مستقیم آفتاب، الزاما از پارچه‌های مقاومی باید استفاده کرد که صلاحدید مهندسین و طراحان شرکت سایه برگ سترگ پارچه‌های تولید شده از شرکت رکاسنس اسپانیا می‌باشد.

این نوع پارچه به دلیل مقاومت بالا در برابر آفتاب و باران های اسیدی و غیره را دارد، مورد توجه بسیاری از صنعت گران شده است. به عنوان مثال در صنعت ساخت خودروهای کروک و قایق‌های تفریحی و سایر موراد کاربرد بسزایی دارد. این نوع سایبان‌ها با ۳ نوع سیستم موتور دار، دستی و ثابت راه اندازی می‌شوند.