معرفی بهترین پارچه برای سایبان
04
بهمن

از بهترین پارچه برای سایبان در سقف سازه که مهمترین بخش در سایبان‌ها محسوب می‌شود باید استفاده کرد. امروزه جنس‌های مختلفی برای پارچه‌های سایبان تولید شده و به فروش می‌رسد که هرکدام از این پارچه‌ها با توجه به متریالی که در آن‌ها استفاده می‌شود دارای ویژگی‌ها و خواص منحصر به فرد هستند. در این مقاله از سایه برگ به بررسی انواع پارچه برای سایبان و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت.

انواع بهترین پارچه برای سایبان

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین لوازم مورد استفاده در خیلی از ویلاها، آلاچیق ها و غیره سایبان‌ها هستند. به وسیله سایبان جمع شونده و ثابت می‌توان به طراحی و قابل استفاده کردن مکانی پرداخت که به علت تابش مستقیم نور خورشید، مشرف بودن همسایه ها و سایر، غیرقابل استفاده است. بهترین پارچه برای سایبان استفاده شده برای سایبان‌ها باید از مقاومت، زیبایی و بزرگی برخوردار باشند. در ادامه به معرفی انواع بهترین پارچه‌ها برای سایبان پرداختیم که عبارت است از:

پارچه های کانتینری

از پارچه‌های کانتینری به علت مقاومت بالایی که دارند می‌توان در سازه های مختلف استفاده کرد. این جنس از پارچه سایبان ضد آب و نسوز بوده و بجز سایبان در سازه‌های چادری و سازه‌های کششی استفاده می‌کنند.

انواع بهترین پارچه برای سایبان

پارچه پی وی سی

جنس پارچه های پی وی سی به جهت کاربرد زیادی که دارند بسیار پرطرفدار است. پارچه پی وی سی یک پلیمر مصنوعی است که قابلیت شستشو داشته و نسبت به دیگر پارچه ها از قیمت پایین تری برخوردار است.

پارچه برزنت

پارچه برزنت در برابر باران و تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و به علت نسوز بودن و به عنوان پارچه سایبان ضد آب بیشترین کاربرد را برای سایبان‌ها دارد. اما از لحاظ زیبایی و شیک بودن استفاده از این پارچه برای سایبان‌ها توصیه نمی شود. این پارچه‌ها خود در انواع مختلفی تولید می‌شوند که شامل پارچه برزنت مشمع کانتینری، نانو، نایلونی و غیره است.

سایبان های نایلونی

نایلون یک ماده سبک است که الیاف تشکیل دهنده آن آب را جذب نمی‌کند. همین امر باعث می‌شود در باران‌های زیاد مقاوم بوده، سنگین یا جمع نمی‌شوند. از معایب این نوع از سایبان می‌توان به آسیب پذیری آن در برابر اشعه ماوراء (UV) بنفش اشاره کرد.

بهترین پارچه سایبان چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین پارچه‌های سایبان باید دارای ویژگی‌های خاص باشند تا با بهترین کیفیت خدمات مناسبی به کاربران خود ارائه دهند. از جمله ویژگی‌های مهم بهترین پارچه سایبان عبارت است از:

  • قابلیت شستشو داشته باشد.
  • ضد اشتعال و ضد آب باشد.
  • از قیمت مناسبی برخوردار باشد.
  • تنوع رنگی زیادی داشته باشد.
  • قابلیت دوخت راحت
  • در برابر تابش نور خورشید و اشعه‌های UV
  • در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی داشته باشد.

بهترین پارچه سایبان چه ویژگی هایی دارد؟

کاربردهای پارچه سایبان

سایبان‌ها راهکاری برای ایجاد سایه در فضاهای باز هنگامی که نور خورشید به صورت مستقیم می‌تابد و برای محافظت از آن مکان در برابر برف و باران در روزهای سرد سال است. از مهم‌ترین ارکان سایبان‌ها پارچه‌ است و لازم خواهد بود که از بهترین پارچه برای سایبان استفاده شود. پارچه‌های سایبان‌ها از تنوع زیادی برخوردار هستند. از همین رو کاربردها و مزایای زیادی می‌توان برای آن‌ها در نظر گرفت. از جمله کاربردهای اساسی آن‌ها عبارت است از:

قیمت بهترین پارچه سایبان

از مهمترین موضوعاتی که در خصوص پارچه‌های مناسب سایبان وجود دارد قیمت آن‌ها است. قیمت پارچه سایبان به عوامل زیادی مثل انواع این پارچه‌ها، جنس‌های مختلف آن‌ها و غیره، بستگی دارد. برای آگاهی از به روزترین سایبان‌ها و مطلع شدن از قیمت برای خرید پارچه سایبان می‌توانید به سایت سایه برگ مراجعه کرده و از طریق صفحه تماس با ما از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

قیمت بهترین پارچه سایبان

مطالعه بیشتر: خرید سایبان بازویی

سوالات متداول بهترین پارچه برای سایبان

پارچه سایبان سبز چه تفاوتی با دیگر پارچه‌های سایبان دارد؟

جنس پارچه سایبان سبز، توری بوده و کاربرد آن‌ها بیشتر در گلخانه است و مثل سایر جنس‌های سایبان در همه جا به کاربرد ندارد.

قیمت پارچه سایبان پارکینگ چقدر است؟

قیمت پارچه سایبان پارکینگ با توجه به برند، اندازه و هزینه‌های نصب و حمل و نقل مشخص می‌شود.

جمع بندی بهترین پارچه برای سایبان

انواع پارچه‌ها شامل پارچه‌های کانتینری، پی وی سی، برزنت و نایلونی هستند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی دارند. بهترین پارچه سایبان باید دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت شستشو، ضد آب و ضد اشتعال، تنوع رنگی، قابلیت دوخت راحت و مقاومت در برابر تابش نور خورشید و UV باشد. سایبان‌ها برای ایجاد سایه در فضاهای باز و محافظت در برابر نور خورشید، باران و شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می‌شوند که آن را به بهترین گزینه برای زیبایی و کارایی در منزل و مغازه‌های شما تبدیل می‌کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)