سایبان تاشو برقی
16
آذر

سایبان جزء آن دسته از محصولاتی است که از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته و پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که یک سایبان معمولی به سایبان تاشو برقی برسیم. نصب آن در حیاط و بالکن منزلتان یا کافه و رستوران، انتخاب‌های شما را در استفاده از این فضا ها بیشتر می‌کند؛ اما مشخصا کاربردش به این‌ها محدود نمی‌شود. موارد مهمی که در ادامه این مقاله از سایه برگ به آن می‌پردازیم:

  • تعریف سایبان تاشو برقی و تفاوت آن با مدل‌های دستی
  • کاربردهای آن در فضاهای مختلف
  • معرفی ۵ نوع از سایبان های تاشو  مثل رستوران، مغازه و غیره
  • قیمت این سایبان ها در سال ۱۴۰۳ و عوامل تاثیرگذار بر آن

سایبان تاشو برقی چیست؟

سایبان‌های تاشو در دسته‌ سایبان‌هایی قرار می‌گیرند که یک فضای باز را به راحتی مسقف می‌کند و سایبان تاشو برقی به کمک موتوری که دارد این امر را تسهیل می‌کند. برقی بودن به ما کمک می‌کند که در صورت نیاز به سرعت باز شده و بعد از رفع نیاز به همان راحتی جمع شود.

سایبان تاشو دستی با برقی چه فرقی دارد؟

اگر قصد خرید سایبان برقی یا دستی را دارید باید تفاوت آنها را بدانید. اصلی‌ترین تفاوت این دو سایبان تاشو در نحوه‌ باز و بسته کردن آن است. در مدل برقی صرفا زدن یک دکمه تمام کاری است که باید انجام دهید اما مدل دستی زحمت بیشتری می‌خواهد.

از تفاوت‌های مهم دیگر می‌توان به این اشاره کرد که سایبان تاشو برقی هزینه‌های بیشتری را شامل می‌شود. موتور و سیم‌کشی‌هایی دارد که به واسطه آن نصب و راه اندازی سخت‌تری خواهد داشت و همینطور نیازمند اتصال به برق شهری است که همه این‌ها بر هزینه‌ها می‌افزاید.

سایبان تاشو برقی چیست؟

انواع سایبان تاشو برقی

سایبانهای تاشو براساس کاربردی که دارند در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود که به شرح زیر است:

سایبان تاشو مغازه

از آنجایی که سایبان تاشو مانع از عبور نور خورشید می‌شود برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌شود. همچنین می‌توان روی آن تبلیغات چاپ کرد و به طور کلی طرح‌های آن می‌تواند به زیباتر شدن نمای فروشگاه شما کمک کند.

سایبان تاشو ماشین

استفاده از سایبان تاشو خودرو می‌تواند مانع از رنگ‌پریدگی خودرو، ناشی از تابش مستقیم نور خورشید شود و در برابر بارش باران، برف و تگرگ از خودروی شما مراقبت ‌کند و پارک کردن زیر سایه‌ آن فضای خنکی در ماشین، برای روزهای گرم، ایجاد می‌کند.

معرفی انواع سایبان تاشو برقی

مطالعه بیشتر: پنجره گیوتینی برقی

سایبان تاشو حیاط

نصب سایبان تاشو برای بالکن یا حیاط برای شما یک فضای آلاچیقی به وجود می‌آورد تا از لذت یک نوشیدنی گرم در هوای سرد بی‌بهره نمانید. همچنین می‌تواند پوشش محافظی برای نگهداری از باغچه و گیاهان در برابر شرایط بد آب و هوایی باشد.

سایبان تاشو کافه و رستوران

برای استفاده از فضای بازی که در اختیار دارید، حتی پیاده‌رو، استفاده از سایبان گزینه مناسبی است. با این کار می‌توانید از مشتریان خود در برابر تابش مستقیم نور خورشید، بارش برف و باران محافظت کنید.

هزینه سایبان تاشو برقی

قیمت سایبان تاشو خودرو، مغازه، رستوران و غیره به عوامل متفاوتی بستگی دارد:

  • مواد و جنس پارچه و پوشش سایبان
  • مساحت، نسبت عرض به طول و متراژ سایبان
  • مکانیزم جمع شدن سایبان

با در نظر گرفتن موارد بالا بازه‌ برای استعلام قیمت به ازای هر متر مربع  با ما در تماس باشید.قیمت سایبان تاشو برقی چقدر است؟

مطب پیشنهادی: خرید سایبان بازویی

سوالات متداول سایبان تاشو برقی

سایبان تاشو برقی چه کاربردی دارد؟

از سایبان تاشو می‌توان برای سایه اندازی، محافظت برابر باران و برف و چاپ تبلیغات (در فضاهای عمومی) استفاده کرد.

در چه جاهایی می‌توان سایبان تاشو برقی نصب کرد؟

سایبان تاشو را می‌توان در جاهایی مانند حیاط خانه یا بالکن، مغازه، فروشگاه، کافه، رستوران و سایر نصب کرد.

جمع بندی سایبان تاشو برقی

سایبان تاشو برقی به کمک موتوری که دارد به راحتی باز و بسته می‌شود و در فضاهای مختلفی مانند حیاط خانه، بالکن، مغازه، فروشگاه، کافه، رستوران، و غیره استفاده می‌شود. کاربردهای متعددی دارد اما کاربرد اصلی آن سایه اندازی و جلوگیری از عبور نور خورشید است. هزینه این محصول به عوامل متعددی از جمله متریال استفاده شده،  اندازه سایبان و روش باز و بسته شدن آن بستگی دارد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)