اجزای داخل سقف پلی کربنات متحرک چیست؟
29
آذر

سقف متحرک پلی کربنات به عنوان سقف پاسیو و حیاط خلوت و سقف استخر انتخابی ایده‌آل است که از نظر عایق و ضد هوا بودن، مشابه سقف متحرک شیشه‌ای است اما پلی کربنات دوام شیشه را ندارد. در جامعه ما صرفه جویی در انرژی و استفاده از انرژی پاک حرف اول را می‌زند.

خوب است بدانید که این روکش‌ها عایق بسیار قوی و هوشمندی در برابر ورود سرما و گرما هستند و این خود باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود، از طرفی این ورق‌ها عایق قوی در برابر ورود اشعه‌‌های مضر به محیط مربوط می‌باشد و این امر تضمین سلامت پوست شما را می‌کند. امروزه با توجه به فرهنگ آپارتمان‌ نشینی و تغییر شکل خانه‌ها، استفاده از استخرها دشوار و غیر قابل دسترس شده است.

از طرفی قیمت سقف برقی پلی کربنات بسیار بالاتر است. قیمت سقف متحرک پلی کربنات کمتر از سقف شیشه‌ای برقی است که سقف پلی کربنات جمع شونده را به یکی از جذاب‌ترین انتخاب ها برای مشتریان تبدیل می‌کند. سقف پلی کربنات بسته به نوع کاربری فضا به اشکال مختلف قابل اجرا می‌باشد. ورق پلی کربنات تخت شبیه شیشه است. به دلیل داشتن لایه ضد اشعه ماوراء بنفش در برابر نور خورشید، گزینه مناسبی برای انتخاب سقف های تاشو محسوب می‌شود.

ویژگی های منحصر به فرد سقف متحرک پلی کربنات

مطالعه پیشنهادی: خرید سایبان برقی

مزایای سقف متحرک پلی کربنات چیست؟

ورق‌های پلی کربنات ماده‌ای شفاف و سخت است؛ که می توان از آن به جای شیشه یا پلاستیک در ساخت و ساز استفاده کرد. این ورق‌ها تغییرات ساختاری زیادی دارند و می‌توان از آن‌ها برای مصارف مختلفی استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های ورق پلی کربنات تنوع رنگ و همچنین سایه دار بودن آن است. این ویژگی باعث شده است که در سقف‌های متحرک مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم این سقف متحرک پلی کربنات به گونه‌ای طراحی شده است که برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است و فرقی نمی‌کند در چه فصلی استفاده می‌شود زیرا سازگاری بالایی دارند و دمای هوا به هیچ وجه بر این پوشش تاثیر نمی گذارد و باعث فرسایش و تخریب آن نخواهد شد. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر مزایایی که دارد فضایی دلنشین و آرامش بخش را ایجاد کرده و با طراحی مدرن و به روز خود زیبایی خاصی به فضای اطراف می‌بخشد.

این سیستم سقف متحرک پلی کربنات بر اساس مقیاس Biofoot کلاس ۱۱ (km/h) فشار باد را تحمل می‌کند به طوری که حتی شدیدترین بادها نیز مشکلی در این سقف ایجاد نمی‌کند. طراحی آن بر این اساس است که در برابر بدترین شرایط آب و هوایی مانند باران، تگرگ، ریزگردها و نور شدید آفتاب مقاومت بالایی دارد؛ بدون اینکه آسیب زیادی ببیند و خسارت وارد کند. از دیگر مزایای ورق های پلی کربنات می‌توان به هزینه و وزن کمتر نسبت به شیشه و همچنین مقاومت و استحکام بالاتر نسبت به پلاستیک اشاره کرد.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات

مطالعه بیشتر: خرید سایبان بازویی

اجزای داخل سقف متحرک پلی کربنات متحرک چیست؟

ماده به کار رفته در این پوشش سقف متحرک پلی کربنات به گونه‌ای عمل می‌کند که علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما، عایق بسیار مقاوم، در برابر ورود صدا از محیط بیرون بوده و از افت دمای داخلی نیز جلوگیری می‌کند. پوششی بسیار مستحکم در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید، ضد حریق و جلوگیری از ورود هرگونه گرد و غبار ریز به محیط را دارد، این‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های این پوشش قوی است.

سقف متحرک پلی کربنات مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد که حدود ۱۲۰ برابر مقاومت شیشه معمولی است. سقف های متحرک پلی کربنات نسوز هستند و در هنگام آتش سوزی مشتعل نمی‌شوند و فقط دود تولید می‌کنند. این سقف‌ها به علت شفافیتی که دارند، نور خورشید را دفع کرده و فضای سرپوشیده را بسیار روشن نگه می‌دارند و همچنین عایق‌های بسیار خوبی برای سرما و گرما هستند. سقف متحرک پلی کربنات به دلیل شفافیت به کاربران امکان دیدن مناظر طبیعی را می‌دهند. این سقف‌ها دارای چرخ‌های ریلی از تفلون پلی آمید هستند که مقاومت بالایی دارند.

مزایای سقف متحرک پلی کربنات چیست؟

مطالعه پیشنهادی: پنجره گیوتینی برقی

ویژگی های منحصر به فرد سقف متحرک پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات عایق بسیار خوب در برابر صدا و مزاحمت‌ها،  کاهش چشمگیر مصرف انرژی در فصول مختلف در مناطق سردسیر و گرمسیری، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش که باعث از بین رفتن رنگ اجسام می‌شود و برای موجودات زنده سرطان زا است. این ورق‌ها یک محیط سالم و قابل اعتماد ایجاد می‌کنند. با این ورق‌ها دیگر مشکلی برای تمیز نگه داشتن سقف های شیشه ای وجود ندارد، به دلیل خاصیت آنتی استاتیک از جذب گرد و غبار جلوگیری می‌کند و با اولین شستشوی ساده یا بارندگی به راحتی تمیز می‌شوند.

قیمت مناسب این ورق‌ها و سبکی و مقاومت آن‌ها نسبت به پلاستیک باعث افزایش تقاضا برای این ورق‌ها شده است. ورق‌های پلی کربنات آتش نمی‌گیرند و در دمای بالای آتش به آرامی ذوب ‌می‌شوند و آتش به محیط اطراف آن سرایت نمی‌کند و خاموش می‌شود. در برابر کشش و خمش، ضربه و خط و خش مقاومت بالایی دارند و ضربه پذیری و نشکن بودن این ورق‌ها عایق مناسبی در برابر زلزله یا سقوط اجسام هستند. ما در سایه برگ می‌توانیم شما را برای خرید سقف متحرک پلی کربنات راهنمایی کنیم.

سوالات متداول سقف متحرک پلی کربنات

مزیت های رقابتی سقف متحرک پلی کربنات در چیست؟

وزن سبک، قیمت های مناسب، کاهش مصرف انرژی ,محافظت و مراقبت در برابر اشعه های ماورا بنفش.

بهترین مکان های مورد استفاده سقف متحرک پلی کربنات در کجاست ؟

رستوران ها، حسینه ها، مساجد، استخرها, سالن های ورزشی، پاسیو ها و پشت بام ساختمان ها.

نتیجه گیری سقف متحرک پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات با قیمت مناسب و مقاوت بالایی که دارد، یک انتخاب مناسب برای پوشش استخر موجود در خانه، باغ و ویلا شما عزیزان محسوب می‌شود. این سقف ها عایق مناسب صدا و حرارت است و در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش (UV)، شما را در امان نگه می‌دارد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)