سایبان ماشین
23
آذر

اگر گاراژی برای نگهداری خودرو ندارید، ممکن است در پارک نمودن و یا نگهداری خودرو خود به مشکل بر بخورید. شما شاید بتوانید که روکش ماشین تهیه نمایید اما آن تکه پارچه چندلایه، در برابر تگرگ‌های بزرگتر محافظ مناسبی برای خودرو شما نیست. سایبان چتری ماشین به طور کامل از خیس شدن آن در هنگام بارندگی مانند قوطی گاراژ محافظت می‌کند. با این حال، یک راه حل در بازار وجود دارد که می‌تواند تقریبا به همان اندازه که یک گاراژ کارایی دارد، برای شما مفید باشد. این روش، در هر کجا که باشید از اتومبیل شما محافظت می‌کند.

ما در این مقاله از سایه برگ قصد ارائه توضیحاتی در رابطه با قیمت سایبان چتری ماشین و دیگر موارد مربوط به آن داریم. همچنین برای کسب اطلاعات در مورد تولید و اجرای سقف اتومات می توانید به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

سایبان چتری ماشین چیست؟

سایبان چتری ماشین دقیقا همان چیزی است که از نامش مشخص است؛ یعنی این مدل، چتری است که بالای ماشین شما قرار می‌گیرد تا از برخورد عناصری که از آسمان می‌افتند محافظت کند. علاوه بر این، خرید سایبان برقی چتری خودرو، سایه‌ای از اشعه‌های خورشید ایجاد می‌کند که فضای داخلی شما را در تمام فصول سال خنک نگه می‌دارد.

آیا می‌توان با سایبان چتری ماشین رانندگی کرد؟

از نظر فنی، احتمالاً می‌توانید با سایبان چتری اتومبیل یا سایبان برقی خودرو در اطراف رانندگی کنید، اما به دلایل ایمنی آن را توصیه نمی‌کنیم. کابران می‌توانید با مراجعه به صفحات  قیمت سقف متحرک پارگینگ و قیمت سایبان جمع شونده اطلاعات مناسبی در امور مربوطه کسب کنید.

نصب سایبان چتری ماشین

ابتدا باید بفهمید ماشین شما چقدر طول دارد و اندازه مناسب چتر را بخرید تا کل ماشین را بپوشاند. هنگامی که چتر را دریافت کردید، باید آن را مطابق دستورالعمل مونتاژ کنید. پس از مونتاژ چتر، اکنون می‌توانید با قرار دادن مکنده بزرگ روی سقف خودرو، آن را بر روی خودرو نصب کنید.

برخی از چترها خودکار هستند در حالی که برخی دیگر دستی خواهند بود. برای چترهای خودکار، می‌توانید با لمس یک دکمه از کنترل از راه دور ارائه شده، چتر را گسترش دهید یا به کار ببرید؛ اما برای چترهای دستی، باید چتر را به صورت دستی گسترش دهید. پس از آن، باید تله‌ها و قلاب‌های مختلف را به دستگیره‌های در درب صندوق عقب و کاپوت بچسبانید تا چتر را در جای خود نگه دارید.

انواع و قیمت سایبان چتری ماشین را در سایت فروشگاهی Amazon می‌توانید ملاحظه کنید.

قیمت سایبان چتری ماشین
قیمت سایبان چتری ماشین اتوماتیک از دستی گران تر است؛ زیرا به وسلیه یک ریموت، می‌توان آن را کنترل کرد

ویژگی‌های سایبان چتری ماشین

این مدل سایبان از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که در اینجا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • در برابر نور مستقیم خورشید، برخورد یا پرتاب شدن اجسام، برف، باران، تگرگ و ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد و از ماشین شما حفاظت می‌کند.
  • از دزدیده شدن خودروی شما جلوگیری می‌کند. برای حفظ تعادل سایبان، ۴ طرف ماشین طناب با قلاب‌هایی بسته می‌شود. شما همچنین می‌توانید اندازه این طناب‌ها را تغییر دهید. از آنجایی که سیمی از جنس استیل در این طناب‌ها تعبیه شده است و به راحتی بریده نمی‌شود، هیچ سارقی نمی‌تواند سایبان اتوموبیل شما را مورد سرقت قرار دهد. در نتیجه می‌توان گفت که سایبان چتری ماشین ضد سرقت خواهد بود.
  • این نوع چتر به راحتی قابل حمل است و شما می‌توانید در هر لحظه و هر مکان از آن استفاده کنید.

هزینه سایبان چتری ماشین چقدر است؟

با توجه به سایز خودروی خود و اینکه آیا می‌خواهید سایبان چتری ماشین اتوماتیک (سقف متحرک اتوماتیک) داشته باشید، می‌توانید انتظار پرداخت مبلغ ۴ میلیون تومان به بالا را داشته باشید. شاید این هزینه‌ی سنگینی است؛ اما با توجه به اینکه می‌تواند میلیون‌ها تومان خسارت به خودروی شما در بدترین شرایط آب و هوایی را کاهش دهد، برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

کلام پایانی قیمت سایبان چتری ماشین

سایبان چتری ماشین یک راه حل موثر برای محافظت از خودرو در مواقع عدم وجود گاراژ یا پارکینگ است. این سایبان باعث می‌شود خودرو در برابر عوامل جوی و آسیب‌های احتمالی محافظت شود. همچنین، نصب و استفاده از سایبان چتری ماشین نیاز به دقت و رعایت دستورالعمل‌های مناسب دارد تا بهترین عملکرد را ارائه دهد. از این روش می‌توان در تمام فصول سال بهره برد و فضای داخلی خودرو را در شرایط مختلف آسایش بخشید.

حال اگر شما به دنبال خرید و تهیه سایبان چتری خودرو خود هستید، می‌توانید به سایت سایه برگ مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت سایبان چتری ماشین نیز می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما این امر را برای خود میسر سازید.

سوالات متداول در زمینه قیمت سایبان چتری

هزینه سایبان چتری ماشین چقدر است؟

قیمت سایبان چتری ماشین بر اساس نوع، اندازه، جنس پارچه و متریال استفاده در آن متغیر خواهد بود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان مورد نظر خود با کارشناسان سایه برگ تماس حاصل فرمایید.

جنس پارچه سایبان چتری ماشین از چیست؟

جنس پارچه استفاده شده در سایبان چتری ماشین از جنس پی وی سی است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)