نصب سایبان برقی در فضای باز
21
آذر

با نصب سایبان برقی در فضای باز از محیط آزاد می‌توانید، استفاده‌ بهینه ببرید. شما می‌توانید از سایبان‌ها در محیط‌های مختلفی مثل رستوران، کافه، استخر و حیاط استفاده کنید. سایبان‌های برقی به شما این فرصت را می‌دهند تا بدون نگرانی از تابش نور خورشید یا بارش باران و برف، در محیط باز حضور داشته باشید. علاوه بر سایبان، اگر فضای کافی برای نصب انواع سقف آلاچیق را داشته باشید، به شما زیبایی خاصی را ارائه می‌دهد.

کاربرد های متنوع سایبان برقی

نصب سایبان در فضای باز و محل‌های مختلف، مانند اجرای سایبان برقی رستوران، مزایا و کاربردهای زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله محل‌هایی که سایبان برقی در آن استفاده می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایبان برقی رستوران
  • سایبان برقی استخر
  • سایبان برقی پارکینگ
  • سایبان برقی حیاط

انواع سایبان برقی با توجه به جنس

سایبان‌های برقی با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، مدل‌های مختلفی دارند. هر کدام از این مدل‌ها دارای کاربری‌های خاص خود هستند که در ادامه این مقاله از سایه برگ به آن‌ها اشاره خواهد شد.

سایبان برقی شیشه ای

سایبان برقی پارچه ای

برای نصب و خرید سایبان برقی در فضای باز، بسیاری از کارشناسان، استفاده از سایبان پارچه‌ای را پیشنهاد می‌دهند. در ساخت این سایبان‌ از پارچه‌های پی وی سی (PVC) استفاده می‌شود که ضد آب است و با تابش نور آفتاب پارچه از بین نمی‌رود و رنگ آن تغییر نخواهد کرد.

سایبان شیشه ای برقی

سایبان جمع شونده شیشه‌ای، یکی از گران‌ترین مدل‌های سایبان برقی است. قیمت بالای آن به این دلیل است که در ساخت این محصول از شیشه‌های دولایه استفاده می‌شود که در هزینه نهایی آن تاثیر زیادی را دارد. از این سایبان‌های شیشه ای می‌توان در مکان‌های مختلفی مثل روف گاردن رستوران‌ها استفاده کرد تا جلوه‌ی زیبایی به فضای رستوران دهد.

سایبان متحرک پلی کربنات

سایبان‌هایی با جنس پلی کربنات با توجه به مواد اولیه عالی به کار رفته در آن، در فضای باز کاربرد زیادی خواهد داشت. همچنین از نیاز به استفاده از سایبان‌های مات را دارید، می‌توانید از این سایبان پلی کربنات استفاده کنید. از مهم‌ترین ویژگی این سایبان می‌توان به قیمت پایین آن نسبت به شیشه اشاره کرد.

مزیت‌های نصب سایبان برقی در فضای باز

سایبان به طور کلی به عنوان محافظی در برابر اشعه و تابش مستقیم خورشید به کار‌ می‌رود. این سایبان‌ها را‌ می‌توان در حیاط خانه قرار داد و در روزهای آفتابی به راحتی در فضای باز حیاط حضور داشت. اگر شما هم اهل دورهمی‌های خانوادگی هستید، استفاده از انواع سایبان حیاط را به شما پیشنهاد‌ می‌کنیم.

نصب سایبان برقی در فضای باز رستوران‌ها باعث افزایش حضور مشتریان‌ می‌شود. مسلما حضور در یک رستوران با محیط باز، هیجان انگیزتر از حضور در رستوران‌های بدون فضای حیاط است. به این دلیل که امروزه اکثر افراد در آپارتمان زندگی‌ کرده و استفاده‌ای از حیاط ندارند، پس ترجیح‌ می‌دهند که برای استراحت و تفریح به محل‌هایی بروند که بتوانند از فضای باز آن استفاده نمایند.

سقف متحرک رستوران با محیطی باز، قطعا در جذب مشتری بسیار موثر است. هر رستورانی با پرداخت هزینه‌ی مناسب و کمی می‌تواند، محیطی زیبا در حیاط خود و در پیاده رو کافه خود با نصب سایبان برقی در فضای باز ایجاد کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های نصب سایبان برقی در فضای باز این است که طرح‌های مختلف پوشش سایبان در بازار موجود است. با دکوراسیون پوششی و سقفی، محیط خود را خاص و یونیک متناسب با کسب و کارتان کنید. همچنین اگر کسب و کار شما لوگو یا شعار تبلیغاتی دارد‌، می‌توانید آن را روی سایبان خود حک کنید و با این روش به تبلیغات محیطی هم بپردازید.

نصب سایبان برقی در فضای باز از مزایای دیگری که‌ می‌توان نام برد این مورد است که سایبان‌های برقی به راحتی باز و بسته‌ می‌شوند و هر زمان که دیگر به آن احتیاج نداشتید‌، می‌توانید با ریموت کنترل از راه دور، آن‌ را ببندید.

در ساخت سایبان‌های برقی از متریال با کیفیتی استفاده می‌شود؛ به همین دلیل، احتمال آسیب دیدن آن‌ها کم است. همه‌ی این دلایل باعث می‌شود تا خرید سایبان برقی در فضای باز بسیار مقرون به صرفه باشد.

سایبان‌های برقی را با هر ابعادی که نیاز داشته باشید می‌توانید سفارش دهید، آن را به دیوار متصل کرده یا از پایه برای نصب سایبان برقی استفاده کنید. از انواع سایبان‌های چتری یا بازویی با توجه به نوع کاربری سایبان امکان دارید بهره ببرید. اگر نیاز داشته باشید می‌توانید با استفاده از سنسورهای تشخیص باد و باران، سایبان برقی خود را هوشمند کنید.

جمع بندی نصب سایبان برقی در فضای باز

استفاده و نصب سایبان برقی در فضای باز امکانات زیادی را به شما خواهد داد. می‌توانید در محیط آزاد به راحتی حضور داشته باشید و نگران اشعه‌های خورشید نباشید. همچنین در روزهای بارانی، بتوانیم بدون خیس شدن در محیط باز بنشینیم. همچنین اگر نیاز داشته باشیم تا اشیا و وسایلمان را خارج از منزل نگهداری کنیم، با داشتن سایبان برقی دیگر نگرانی بابت آن نخواهید داشت.

مجموعه سایه برگ با بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی، تولید و اجرای انواع سیستم‌های هوشمند، می‌تواند به شما برای خرید یک سقف متحرک اتوماتیک و انواع سایبان برقی رستوران کمک کند. برای اطلاع از شرایط و قیمت سایبان جمع شونده، با کارشناسان سایه برگ تماس بگیرید یا به قسمت تماس با ما سایت سایه برگ مراجعه کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)