سایبان جمع شونده

سایبان جمع شونده

سایبان جمع شونده یا همان سایبان متحرک تاشو از کاربردی ترین و پرطرفدارترین سایبان‌هایی است که در بازار عرضه شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع و ویژگی‌های سایبان جمع شونده آشنا کنیم تا در صورت نیاز برای سفارش و خرید این محصول کاربردی اقدام نمایید.

چرا سایبان جمع شونده بخریم؟

به طور کلی سایبان‌های جمع شونده را برای این استفاده می‌‌کنیم که، اثر نورگیر برای ما داشته باشند و سایه برای ما ایجاد کند. همه ما ترجیح می‌‌دهیم در طول روز نیز، در فضای باز حضور داشته باشیم و از آن لذت ببریم اما گاهی تابش نور خورشید برای ما آزار دهنده است، در این حالت استفاده از سایبان جمع شونده، انتخاب مناسبی برای ما می‌‌تواند باشد.

ما به سایبان‌ها در تمام روز نیاز نداریم و فقط از سایبان در صورت تابش شدید نور آفتاب یا هنگام بارش باران استفاده می‌‌کنیم؛ به همین دلیل سایبان‌های تاشو برای ما کاربردی تر هستند. این محصول را در زمان‌هایی که نیاز داریم باز می‌‌کنیم و به محض اینکه دیگر نیازی به آن نداشتیم؛ به راحتی آن را جمع می‌‌کنیم.

انواع سایبان جمع شونده

این سایبان‌ها به علت این که در تمامی مکان‌ها قابل نصب و استفاده هستند، انواع مختلفی دارند:

  • سایبان تاشو برقی
  • سایبان تاشو دستی
  • سایبان تاشو اتوماتیک
  • سایبان متحرک یک طرفه
  • سایبان متحرک دوطرفه
  • سایبان متحرک کشویی

انواع سایبان جمع شونده

انواع کاربرد سایبان جمع شونده

امروزه از سایبان‌های متحرک و تاشو در محل‌های مختلفی می‌‌توانیم استفاده کنیم. در حیاط ویلاها، در بالکن‌ها و تراس‌های منازل و یا شرکت‌ها، به عنوان سایبان جمع شونده برای پوشش استخر، پارکینگ خودرو و یا سایبان برقی رستوران، از این نوع سایبان‌های تاشو می‌‌توانیم استفاده کنیم. در زیر چند مدل از کاربردهای سایبان متحرک را می‌‌بینیم:

سایبان جمع شونده مغازه

همه ما سایبان‌های متحرک از جمله سقف متحرک استخر را در بالای سر اکثر مغازه‌ها و بخصوص میوه فروشی‌ها و استخرها دیده‌ایم. این سایبان‌ها به این دلیل برای مغازه‌ها پرکاربرد است که رنگ‌های متنوعی دارد و روی آن‌ها می‌‌توان تبلیغات و یا نوشته‌های مورد نیاز را چاپ کرد.

سایبان پارکینگ جمع شونده

خیلی از افراد در منزلشان پارکینگ ندارند و مجبور هستند خودروهایشان را در محیط حیاط پارک کنند، و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که تابش نور خورشید باعث از بین رفتن رنگ اتومبیل‌شان می‌‌شود. استفاده از سایبان پارکینگ به آن‌ها این امکان را می‌‌دهد؛ که با خیالی آسوده خودروهایشان را در حیاط قرار دهند و دیگر نگران آسیب‌های احتمالی تابش آفتاب و یا بارش باران و برف و ایجاد لک روی شیشه‌ها و بدنه خودرو نباشند.

قیمت سایبان چتری ماشین در سایه برگ را می‌توانید با خواندن نوشتار پیوست بدانید. در تعیین قیمت سایبان می‌توان اغلب متریال را تاثیرگذار دانست.

سایبان دو طرفه

این مدل از سایبان‌ها با ایجاد سایه‌ای گسترده مثل پروانه‌ای که دو بال دارد، روی محلی که می‌‌خواهیم قرار می‌‌گیرد. در این حالت دیگر لازم نیست دو عدد سایبان داشته باشیم؛ هر طرف از این سایبان به صورت جدا از دیگری کار می‌‌کند و لازم نیست هر دو همزمان با هم باز یا بسته شوند و به دلخواه می‌‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.

مزایای استفاده از سایبان جمع شونده

استفاده از این محصول برای ما مزیت‌های زیادی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌‌کنیم:

نصب آسان و سریع

یکی از ویژگی‌هایی که این محصول را پرطرفدار کرده این است که نصب این نوع سایبان‌ها آسان و سریع است. سایبان‌های تاشو در خیلی از مواقع نیاز به ستون ندارند و به راحتی می‌‌توان آن‌ها را به دیوار متصل کرد؛ در این صورت دیگر نیاز به اسکلت فلزی یا آلومینیومی نیست و این باعث می‌‌شود که در هزینه‌ها هم صرفه جویی شود. نصب سایبان برقی در فضای باز از آسان‌ترین فعالیت‌ها می‌باشد.

طول عمر زیاد

همه ما گاهی فکر می‌‌کنیم محصولی که به طور مداوم باز و بسته شود، طول عمر کمتری دارد و حتما خیلی زود خراب می‌‌شود. اما باید بدانید که برای ساخت این سایبان جمع شونده، شرکت سایه برگ از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می‌‌کند. پس نگران طول عمر و خرابی این محصول نباشید. اما به نحوه استفاده از این سایبان‌ها نیز دقت کنید و به طور صحیح از آن استفاده کنید.

مزایای سایبان جمع شونده

قابلیت باز و بسته شدن در هنگام لزوم

یکی از مزیت‌های این سایبان جمع شونده این است که هر زمان که لازم داشته باشید، می‌‌توانید آن را باز یا جمع کنید. این ویژگی باعث می‌‌شود که در محل‌هایی مثل بالکن و تراس، شما بتوانید به راحتی هم از قابلیت نورگیری سایبان استفاده کنید، هم با بستن آن، فضا را باز کنید و در محیط آزاد لذت ببرید.

تنظیم شیب سایبان

این سایبان‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که شیب آن‌ها را بتوان به دلخواه تنظیم کرد. گاهی لازم داریم شیب سایبان را طوری تنظیم کنیم که در هنگام باران، قطره‌های آب روی آن جمع نشوند و باعث سنگینی و فشار به روی پایه‌ها و ستون‌های سایبان جمع شونده نگردند. انواع سایبان حیاط نیز این ویژگی را دارند.

قیمت مناسب سایبان جمع شونده

استفاده از سایبان‌های تاشو و متحرک در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از پوشاندن محل با سقف‌های آجری و سیمانی است. بسته به محل مورد استفاده و ابعاد مورد نیاز، هزینه نهایی این سایبان‌ها متفاوت خواهد بود. اما باز هم قیمت سایبان جمع شونده و محصولات دیگر آن مناسب است. این یکی از دلیل‌هایی است که این محصول با استقبال زیادی مواجه شده است.

این سایبان‌‌ها به سبب مزایا و قابلیت‌‌های مختلفی که برای ما ارائه‌‌ می‌کند بسیار پرطرفدار هستند. مجموعه سایه برگ با بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع سیستم‌‌های اتوماتیک با بهره گیری از تکنولوژی روز؛‌‌ می‌تواند بهترین نوع از سایبان جمع شونده را برای شما به صورت تخصصی طراحی و اجرا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت سایبان جمع شونده به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

یک پاسخ بگذارید